ارسال سفارشات

قوانین و شرایط ارسال
قوانین و شرایط ارسال در سایت شوکواستار چند نوع روش ارسال کالا داریم :

  • ارسال از طریق پیک ( تپسی پک ) فروشگاه:

این نوع ارسال فقط برای مشتری هایی هستند که در تهران ساکن هستند ارسال کالا از طریق پیک موتوری ( ماشینی ) از ساعت 9 الی 21 شب می باشد و به خاطر حجم بالای سفارشات در بعضی روز ها ممکن است حداکثر 2 روز کاری طول بکشد.

توجه داشته باشید ارسال کالا از طریق  لجستیک تپسی  به صورتی هست که بعد از ثبت تایم مورد نظر برای مشتریان عزیز پیامک از طریق تپسی ارسال میشود که در آن کد تحویل کالا و همین طور زمان تعیین شده کالا بابت ارسال پیامک می شود.

برای تحویل کالاها حتما باید از راننده جلوی درب ساختمان تحویل گرفته شود ودرب واحد تحویل داده نمی شود ( تا جایی که ماشین بتواند بیاید کالا رو تحویل دهد.)

اگر درساعت تحویل کالا مشتری حضور نداشته باشد مسئولیت کالا با لجستیک تپسی می باشد و باید از طریق تپسی پیگیری بابت تحویل مجدد بسته در ساعت دیگری هماهنگ شود.

قوانین و شرایط ارسال

  • قوانین و شرایط ارسال از طریق پیک (الو پیک):

این نوع ارسال برای مشتری هایی می باشد که در تهران ساکن هستند و برای رسیدن کالا عجله دارند می توانند از طریق پیک (آلو پیک )کالا ها را در همان روز براشون ارسال کنیم حداکثر 4ساعت بعد از ثبت در سایت می باشد.

 

( در نظر داشته باشید ساعت ثبت کالا برای ارسال در همان روز تا ساعت 2 بعد از ظهر می باشد و بعد از آن یک روز کاری طول میکشد.)

  • قوانین و شرایط ارسال از طریق پست :

این نوع قوانین و شرایط ارسال برای مشتری های عزیز شهرستانی می باشد ارسال کالا از طریق پست از یک روز تا سه روز کاری  طول میکشد.

 

(نکته قابل توجه عزیزانی که از سایت شکلات تهیه میکنند در ماه های گرم سال برای جلوگیری از آب شدن محصول حتما بعد از خرید با فروشگاه تماس بگیرند تا با پست ویژه محصول ارسال شود )   

  • قوانین و شرایط ارسال از طریق باربری:

این نوع قوانین و شرایط ارسال مخصوص مشتری های عمده و سازمانی می باشد که خرید های حجمی انجام میدهند برای این که هزینه حمل و نقل  به حداقل برسد از طریق باربری محصولات ارسال می شود.

( میتوان محصولات را با هماهنگی فروشگاه برای کسایی که می خواهند سریع تر کالا به دستشون برسد از طریق تیباکس انجام شود )

قوانین و شرایط ارسال، حمل و نقل و خسارت در هنگام حمل و نقل
قوانین و شرایط ارسال

فروشگاه شوکو استار همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل بروز هر گونه حادثه ( شکستن ) در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

لازم به ذکر است تعویض و یا باز پس گرفتن کالا فقط تا 24 ساعت پس از تحویل کالا امکان پذیر می باشد.

(در صورتی که بسته باز یا مخدوش نشده باشد) و مشتری باید پس از تحویل کالا از پیک یا پستچی و کنترل اقلام با صورت حساب و کامل بودن پلمپ کارتن ها با برند فروشگاه شوکو استار برگه تحویل کالا را امضا نماید.

در صورت عدم امضا فرم تحویل و یا مخدوش بودن و پلمپ نبودن جعبه عواقب احتمالی بر عهده مشتری است.

ارسال کالا برای شهرستان ها فقط با سرویس های پستی بوده است.