قهوه, کاپوچینو, کافی میکس

انواع محصولات گوددی ( GOODDAY)

انواع محصولات گوددی

انواع محصولات گوددی

برای علاقمندان به انواع کافی، کاپوچینو، قهوه فوری و کافی میکس برند گوددی یک نام شناخته شده است. اگر تجربه طعم کافی میکس گوددی را داشته باشید می‌دانید که یکی از خوش عطرترین و خوش طعم‌ترین کافی میکس‌ها در میان انواع برندهای تولید کننده کافی محسوب می‌شود. با وجود رقبای شناخته شده‌ای چون ترابیکا، علی کافه و…، گوددی خیلی آسان توانسته است نبض مشتریان ایرانی را به دست بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع محصولات گوددی به مقایسه آن‌ها با سایر برندهای موجود در بازار بپردازیم. با ما همراه باشید.

کاپوچینو گوددی

آشنایی با گوددی

برند گوددی محصول شرکت Kapal Api اندونزی است. این برند معتبر تولیدکننده انواع قهوه فوری، کافی میکس، کاپوچینو و دیگر محصولات بر پایه قهوه است که محصولات آن به سراسر دنیا صادر می‌شود. مهمترین ویژگی محصولات گوددی، طعم خوشمزه، عطر و بوی دل‌انگیز و قوی آن‌ها است. محصولات این کمپانی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین دانه‌های قهوه تهیه شده و برای تولید آن‌ها از تکنولوژی مدرن و پیشرفته صنعتی استفاده می‌شود.

مقایسه‌ای میان گوددی و ترابیکا

بدون شک دو برند اندونزیایی good day و ترابیکا را باید رقیبانی سرسخت برای هم به شمار آورد. هر دوی این برندها در تولید انواع محصولات بر پایه قهوه بسیار قوی و مدعی هستند. شاید بتوان گفت اندک تفاوتی که میان محصولات این دو برند مشاهده می‌شود بیشتر مرتبط با عطر و طعم محصولات است که بر اساس ذائقه‌های مختلف عرضه می‌شود.

به طور مثال کاپوچینوی گوددی در مقایسه با محصول مشابه از برند ترابیکا از شیرینی بیشتری برخوردار است و این طعم شیرین در اکثر محصولات گوددی مشاهده می‌شود. ترابیکا محصولات خود را با شیرینی کم‌تر و ته مزه تلخ دوست داشتنی قهوه ارائه می‌کند. بنابراین اگر ترجیح شما یک نوشیدنی بر پایه قهوه با شیرینی بیشتر است محصولات گوددی انتخاب بهتری برای شما خواهند بود.

از طرف دیگر عطر و رایحه محصولات گوددی در مقایسه با محصولات ترابیکا بیشتر و قوی‌تر است. بنابراین اگر به دنبال یک نوشیدنی ملایم، شیرین و خوش عطر هستید محصولات گوددی را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه با معرفی مشهورترین و محبوب‌ترین محصولات گوددی همراه ما باشید.

تفاوت کاپوچینو گوددی با تورابیکا

کافی میکس اورجینال گوددی

اگر علاقه زیادی به طعم‌های کلاسیک و قوی کافی میکس دارید، این محصول مناسب شما است. عطر و طعم قوی از جمله ویژگی‌های کافی میکس اورجینال گوددی به شمار می‌آید. محتویات این محصول شامل شکر، پودر قهوه و پودر خامه غیر لبنی می‌شود. در بسته‌بندی این محصول تعداد ۳۰ ساشه کافی میکس وجود دارد که خاطره نوشیدن یک کافی میکس سریع و اصیل را برای شما به همراه دارد.

انواع محصولات گوددی

کافی میکس گوددی کولین (خنک)

این محصول یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات گوددی محسوب می‌شود. کافی میکس کولین دارای طعم خنکی است که ناشی از استفاده از اسانس نعنا در آن است. کافی میکس گوددی کولین از ترکیب پودر قهوه فوری، پودر شیر غیر لبنی و شکر تهیه و تولید شده است، که طعم نعنایی، مزه و عطر فوق العاده قوی دارد. این محصول در بسته‌بندی با ۳۰ ساشه ۲۰ گرمی عرضه می‌شود. استفاده از این محصول برای کسانی که به دنبال طعم متفاوتی در قهوه هستند که تلخی قهوه را کمرنگ‌تر کند بسیار مناسب است.

کافی میکس کولین گوددی

کافی میکس گوددی شکلاتی

چکو چینو یا کافی میکس شکلاتی از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار گوددی به شمار می‌رود. این محصول با ترکیب خارق العاده قهوه و شکلات عطر و طعم بی‌نظیری را خلق کرده است که دارای تلخی ملایم با عطر قوی قهوه و طعم قوی و دلچسب شکلات است. کافی میکس شکلاتی گوددی حاوی شکر، پودر قهوه و پودر خامه غیر لبنی است. این محصول دارای ۳۰ ساشه ۲۰ گرمی در هر بسته بوده که هر کدام برای یک لیوان نوشیدنی گرم موکا کافی است.

کافی میکس گوددی وانیلی

این کافی میکس گوددی یک انتخاب عالی برای طرفداران طعم وانیل است. طعم دلچسب وانیل با عطر قوی و فوق العاده‌ای که دارد در ترکیب با عطر و طعم قهوه یک نوشیدنی دلچسب را عرضه می‌کند. کافی میکس گوددی وانیلی تشکیل شده از پودر قهوه، پودر خامه غیر لبنی، پودر شکر و پودر وانیل است که لذت یک نوشیدنی خوش عطر و طعم و سریع را به دوستداران کافی هدیه می‌کند.

کافی میکس گوددی موکاچینو

کافی میکس گوددی مدل موکاچینو یک محصول بسیار پرطرفدار از این برند مشهور محسوب می‌شود. این محصول از ترکیب پودر قهوه فوری، شکلات، پودر شیر غیر لبنی و شکر تولید می‌شود و ترکیبی جذاب از کافی میکس و کاپوچینو است. استفاده از این محصول با ترکیب شیر، شکلات و اسپرسو برای علاقمندان به طعم قهوه و شکلات به همراه دارد.

کافی میکس گوددی موکاچینو

کاپوچینو گوددی

کاپوچینو فوری گوددی، با مزه بسیار عالی و طعم خارق العاده یک نوشیدنی بی‌نظیر برای دوستداران کاپوچینو محسوب می‌شود. کاپوچینوی گوددی همراه پودر شکلات کف بسیار جذاب و خوش طعمی ایجاد می‌کند که آن را به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها بر پایه قهوه تبدیل می‌سازد. اگر علاقمند به تهیه یک فنجان نوشیدنی خوشمزه با عطر و طعم قوی در سریع‌ترین زمان ممکن هستید و از طعم اصیل و کلاسیک کاپوچینو لذت می‌برید امتحان کردن این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کاپوچینو گوددی رژیمی

اگرچه کاپوچینو یک نوشیدنی لذتبخش و دوستداشتنی است اما افراد بسیاری در زمان رژیم و یا از ترس اضافه وزن این نوشیدنی را کنار می‌گذارند. گوددی برای این افراد نیز محصولی در نظر گرفته است تا ضمن برخورداری از لذت نوشیدن یک فنجان کاپوچینوی خوش عطر و طعم، نگران اضافه وزن نباشند. کاپوچینوی رژیمی گوددی یک محصول بی‌نظیر از این برند اندونزیایی است که بدو نشکر تهیه شده و استفاده طولانی مدت و همیشگی این محصول را برای افرادی که ترس از اضافه وزن دارند ممکن می‌سازد.

نکته جالب توجه در مورد این کاپوچینو آن است که عطر و طعم آن دقیقا همانند کاپوچینوی غیر رژیمی است و در مقایسه با آن تنها مقداری کمتری شکر و چربی دارد.

جمع‌بندی

از آنجایی که قهوه یک نوشیدنی لذتبخش و پرطرفدار است، کارخانجات زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات بر پایه قهوه نموده‌اند که بتوان یک لیوان نوشیدنی خوش عطر و طعم را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشت. کافی میکس گوددی با انواع طعم‌ها و عطرها یک محصول بی‌نظیر بر پایه قهوه از برند گوددی است که در مقایسه با محصولات نام آشنای دیگری چون تورابیکا و علی کافه از عطر و طعم ملایم‌تر و مزه شیرین‌تری برخوردار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *