قهوه, قهوه فوری, کافی میکس

انواع مدل های نسکافه نستله

انواع مدل های نسکافه نستله
اکثر ما عاشق قهوه هستیم اما وقتی نوبت به امتحان مزه جدیدی از قهوه می‌رسد، دوست داریم مزه دنیایی از قهوه ها را بچشیم. نسکافه های نستله، طعم هایی که ارزش امتحان کردن را دارند، طعم خوش و عطر بی نظیر با بو دادن دانه های قهوه با کیفیت که انتخابی شایسته برای هر روز شما هستند. شرکت نستله، نسکافه های زیادی دارد که هر یک در جای خود می‌تواند شما را به صرف یک فنجان قهوه فوری خوشمزه دعوت کند.نسکافه گلد، نسکافه بدون کافئین، نسکافه کلاسیک و … تنها چند مدل از انواع مدل های نسکافه نستله هستند و اگر می‌خواهید با تمام این مدل ها آشنا شوید، ادامه این صفحه برای آشنایی شما با انواع مدل های مختلف نسکافه نستله آماده شده است. خوشحال می‌شویم ما را در ادامه همراهی کنید.انواع نسکافه نستله

انواع مدل های نسکافه نستله

نسکافه یا همان قهوه فوری، طی یک فرایند به پودر تبدیل می‌شود و برای نوش جان کردن آن نیز فقط نیاز به آب جوش دارید. نسکافه های نستله در انواع طعم و مزه های مختلف ساخته می‌شوند و هر یک با طعم و رایحه ای که دارند، می‌توانند نظر شما را جلب کنند.

نسکافه گلد 200 گرمی

نسکافه گلد نستله از ترکیب دانه های قهوه عربیکا و مقداری هم دانه های قهوه روبوستا تهیه می‌شود تا طعمی غنی حاصل شود. پس از ترکیب دانه های قهوه عربیکا و روبوستا، به رنگ طلایی برشته می‌شوند که به طعم ملایم و کاراملی قهوه کمک می‌کند.قهوه فوری گلد به روش حرارتی و انجماد تهیه می‌شود به همین دلیل، عطر و طعم آن حفظ می‌شود. این مدل نسکافه را به دوستداران طعم ملایم قهوه پیشنهاد می‌کنیم و اگر قهوه تلخ می‌خواهید، نستله مدل های دیگری هم دارد که بتواند سلیقه شما را تامین کند.این مدل نسکافه از برند نستله، در شیشه های 200 گرمی بسته بندی می‌شود. روش تهیه آن نیز ترکیبی از حرارتی و انجماد است به همین دلیل عطر و طعم نسکافه تا آخرین قطره ای که نوش جان می کنید، حفظ می‌شود.برای تهیه قهوه فوری با نسکافه گلد 200 گرمی، به یک فنجان آب جوش با دمای 80 درجه سانتی گراد نیاز دارید، یک قاشق چای خوری از پودر را داخل آب جوش بریزید و اگر هم دوست دارید، یک حبه قند هم به ترکیب اضافه کنید تا طعم نسکافه شما شیرین تر شود. 

نسکافه گلد بدون کافئین

همان ترکیبات نسکافه گلد با همان طعمی که دوست دارید اما بدون کافئین! نسکافه گلد طی فرایندی کافئین آن حذف می‌شود و مدل بدون کافئین نسکافه برای کسانی که علاقه ای به نوشیدن قهوه کافئین دار ندارند، ایجاد می‌شود.نسکافه گلد بدون کافئین همان عطر ها و خاطرات قهوه را برای شما تداعی می‌کند زیرا در این مدل قهوه، از دانه های قهوه عربیکا با کیفیت استفاده شده است و با روشی ایمن، کافئین را حذف کرده اند.قهوه های عربیکا استفاده شده در نسکافه گلد بدون کافئین، به آرامی تفت داده شده اند تا عطر و طعم ملایمی داشته باشد. مزه این قهوه کاملا ملایم است و نوشیدن آن باعث بی خوابی شما نخواهد شد.نسکافه گلد بدون کافئین

نسکافه کرم طلایی

کرمی مخملی و طلایی و طعمی ابریشمی و نرم را از نسکافه کرم طلایی بخواهید که از دانه های قهوه با کیفیت بالا ساخته شده است. عطر لطیف و طعم خوب نسکافه کرم طلایی شما را به تجربه یک فنجان قهوه خوشمزه دعوت می‌کند، با انتخاب دانه ‌های قهوه خوب و برشته‌ شده، حباب های هوای ریز درون هر دانه قهوه‌ای به دام می‌افتند و باعث ایجاد لایه ای از کرم طلایی در قهوه می‌شوند.

NESCAFÉ Cap Colombie

در تهیه NESCAFÉ Cap Colombie از دانه های 100 درصد عربیکا بهترین مناطق قهوه در آمریکای جنوبی استفاده می‌شود. این قهوه ها برشته می‌شوند تا در نهایت NESCAFÉ Cap Colombie درست شود.اگر از فنجان قهوه خود انتظار رایحه های طبیعی و شیرین را دارید، NESCAFÉ Cap Colombie را به شما پیشنهاد می‌کنیم، دانه ‌های قهوه عربیکا با کیفیت که این قهوه فوری ممتاز را ساخته است، توسط کشاورزان محلی در ارتفاعات استوایی منطقه Huila کلمبیا انتخاب شده است. طعمی آبدار و لذیذ و رایحه ای بهشتی که تجربه لذت بخشی از قهوه را به شما می‌دهد.نسکافه گلد کلمبیا

نسکافه آلتا ریکا

با تیره ترین نسکافه به اسم نسکافه آلتا ریتا آشنا شوید که طعمی دودی و غنی دارد. برای تهیه این مدل قهوه فوری از دانه های عربیکا 100 درصد کوهستانی از بهترین مناطق قهوه در آمریکای لاتین استفاده می‌شود و آنها برشته می شوند تا به طعم و مزه عمیق و تا حدودی تلخ برسند.

کافی میکس (Mixes)

نسکافه میکس در مدل 3 در 1 و 2 تولید می‌شود و در ترکیبات آن از قهوه، شکر و شیر استفاده شده است. نسکافه 3 در 1 مخلوطی از قهوه، خامه و شکر در یک کیسه کوچک تک نفره است و یک قهوه شیرین و سفید با آب جوش تحویل شما می‌دهد. نسکافه 3 در 1 طعم ملایمی دارد و عطر آن هم دلنشین است.

نسکافه آماده برای خوردن

یکی دیگر از انواع مدل های نسکافه نستله، نسکافه Ready to Drink به معنای آماده برای خوردن است که برای نوش جان کردن این نسکافه سرد و غنی، کافیست آن را تکان دهید و از مزه ملایم و خامه ای که دارد، لذت ببرید. نسکافه Ready to Drink می‌تواند برای دانشگاه، مدرسه، مسافرت و بیرون از خانه، یک انتخاب عالی باشد.انواع نسکافه 

نسکافه گلد اسپرسو

اگر نسکافه ای می خواهید که از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تهیه شده باشد، نسکافه گلد اسپرسو را تهیه کنید که از نژاد عربیکاست. این مدل قهوه فوری نستله کافئین بالایی ندارد و طعم آن غنی و قوی است. پودر نسکافه گلد اسپرسو در ترکیب با آب جوش، کرمای مخملی ایجاد می‌کند و برای کسانی که دستگاه تهیه قهوه اسپرسو را ندارند، جایگزینی برای قهوه اسپرسو است.

نسکافه کلاسیک مدل فورته

آخرین مدل از انواع مدل های نسکافه نستله، نوع کلاسیک آن است که در مقایسه با نسکافه گلد، عطر و طعم سنگین و غلیظ تری دارد. کافئین نسکافه کلاسیک مقداری بالاست و به همین دلیل مزه آن کمی روبه تلخی می‌زند اما تلخی آن دلچسب است.  سخن پایانییک فنجان نسکافه می‌تواند در هر زمان از روز همراه شما باشد، طعم نسکافه مورد علاقه خود را پیدا کنید، شدت و درجه و رست آن را تعیین کنید و سپس در حین استراحت، لحظات خوشی را با نوشیدن قهوه با کیفیت نستله سپری کنید.می‌توانید روز خود را با یک فنجان قهوه صبحگاهی با نسکافه های نستله شروع کنید و با خرید قهوه فوری از این برند، دستتان برای انتخاب طعم و شدت قهوه باز است. در صورت تمایل به خرید اینترنتی نسکافه های نستله، فروشگاه آنلاین شوکواستار با تنوع بی نظیری از انواع قهوه های فوری، در خدمت شماست.
  • نوع قهوه نسکافه چیست؟
نسکافه یک نوع قهوه فوری می‌باشد که فرایند دم آوری آن از قبل انجام شده و سپس به صورت پودر در آمده است. برای نوشیدن نسکافه کافیست یک ساشه کوچک را داخل آب جوش بریزید و پس از هم زدن، نوش جان کنید.
  • بهترین نوع نسکافه نستله چیست؟
بهترین نسکافه نستله سلیقه ای است اما مدل های گلد و کلاسیک بین ایرانی ها محبوب تر هستند.
  • نسکافه 3 در 1 نستله چه نوع قهوه ای است؟
نسکافه 3 در 1 نستله ترکیبی از قهوه، خامه و شکر در یک کیسه کوچک تک نفره است و با مخلوط شدن با آب جوش، یک قهوه شیرین و سفید از آن تهیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *