قهوه, کاپوچینو, کافی میکس

کاپوچینو تورابیکا capuccino torabika

کاپوچینو تورابیکا capuccino torabika

کاپوچینو ترابیکا از بهترین برندهای کاپوچینو است که محصولی از کشور اندونزی می باشد این کاپوچینو با بافت نرم و لطیف خود و همچنین مزه خاصی که دارد، تبدیل به یکی از پرفروش ترین نوشیدنی های بر پایه اسپرسو شده است. ما در این صفحه می خواهیم شما را با کاپوچینو تورابیکا بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

کاپوچینو را می توانیم جزو یکی از نوشیدنی های گرم و خوشمزه بدانیم که برای اولین بار در ایتالیا ابداع شده است. این نوشیدنی بر پایه اسپرسو است که برای تهیه آن ابتدا باید قهوه اسپرسو با یک وسیله مثل موکاپات تهیه شود و سپس یک لایه شیر جوشیده و یک لایه فوم شیر به آن اضافه گردد.

به دلیل محبوبیت نوشیدنی گرم کاپوچینو، برندهای زیادی این نوع نوشیدنی را به شکل فوری و آماده تولید می کنند و شما با خرید کاپوچینو فوری دیگر نیازی نیست که اول اسپرسو بسازید و سپس به آن شیر اضافه کنید و فقط کافیست بر روی پودر کاپوچینو مقداری آب جوش یا شیر بریزید و از طعم بی نظیری که خلق می کند، لذت ببرید.

کاپوچینو تورابیکا capuccino torabika

 

معرفی کاپوچینو تورابیکا

کاپوچینو به علت کسب محبوبیت بسیار زیاد در دنیا، از یک نوشیدنی ساده ایتالیایی تبدیل به یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های سراسر دنیا شده است و برندهای زیادی پودر کاپوچینو را با ویژگی ها و مشخصات منحصر به خود تولید می کنند.

تورابیکا که زادگاهش یک گروه صنعتی در اندونزی است، از بهترین برندها در تولید و عرضه محصولات قهوه از جمله کاپوچینو است. کاپوچینو تورابیکا طعم و مزه ای عالی دارد و هر بسته آن شامل یک بسته کوچک پودر شکلات هم می باشد که برای خوشمزه تر شدن کاپوچینو داخل بسته بندی قرار داده شده است.

کاپوچینو تورابیکا capuccino torabika

کاپوچینو تورابیکا ساخت کجاست؟

برند torabika نام تجاری تولید کافی میکس و قهوه است که زیر مجموعه کمپانی بزرگ تولید کننده موارد غذایی Mayora می باشد. تورابیکا به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید قهوه، کاپوچینو، خامه، شکر قهوه، شیر و … شناخته می شود و شرکت مایورا هم یک کمپانی اندونزیایی است که در زمینه تولید بیسکوئیت، کیک، مواد غذایی، شکلات، چای، قهوه و … فعالیت می کند.

آغاز کار شرکت مایورا به سال 1948 و با راه اندازی یک مغازه کوچک شیرینی فروشی برمیگردد و کسب و کار رسمی این شرکت از سال 1977 شروع شده است. شرکت مایورا برندهای زیادی در زیر مجموعه خود دارد که تورابیکا از جمله معروف ترین آنهاست اما می توان به برندهای کوپیکو Kopiko، بنگ بنگ Beng Beng، کافی جوی Coffee Joy، جام و جام Jam o Jam و بسیاری دیگر نیز اشاره کنیم.

 

کاپوچینو ترابیکا مدل extra choco granule

کاپوچینو ترابیکا مدل extra choco granule از قهوه، شیر، شکر و … تهیه می شود و طعم عالی دارد. اگر علاقه مند به نوشیدنی کاپوچینو هستید ما ساشه کاپوچینو ترابیکا مدل Cappuccin را پیشنهاد می کنیم که در هر ساشه 20 عدد بسته کوچک 25 گرمی پودر کاپوچینو قرار داده شده است.

با خرید کاپوچینو ترابیکا مدل extra choco granule می توانید در محل کار، دانشگاه، منزل و … پودر کاپوچینو همراه خود داشته باشید و با مقداری آب جوش، خوش طعم ترین نوشیدنی را درست کنید. کاپوچینو ترابیکا در کنار کیک، بیسکوئیت، شکلات و … میان وعده ای خوشمزه و هیجان انگیز برای شما خواهد بود.

به هر ساشه کاپوچینو ترابیکا مدل extra choco granule یک بسته‌ کوچک پودر شکلات (Choco Granule) هم چسبانده می شود تا کاپوچینو شما طعم بهتری داشته باشد ولی اگر مزه شکلات را دوست ندارید می توانید آن را اضافه نکنید.

کاپوچینو ترابیکا مدل No Added Sugar

اگر کاپوچینو رژیمی می خواهید، کاپوچینو ترابیکا مدل No Added Sugar بهترین انتخاب برای شماست که به دلیل عدم استفاده از شکر در ترکبیات آن، یک کاپوچینو رژیمی محسوب می شود. با خرید کاپوچینو ترابیکا مدل No Added Sugar می توانید میزان شیرینی نوشیدنی تان را خودتان تعیین کنید و یا می توانید به آن شکر اضافه نکنید و از مزه فوق العاده ای که دارد لذت ببرید.

تشخیص کاپوچینو تورابیکا اصل از تقلبی

اگر برای خرید کاپوچینو ترابیکا به چند فروشگاه مراجعه کرده باشید حتما متوجه تفاوت قیمت ها می شوید زیرا در بعضی فروشگاه ها کاپوچینو تورابیکا تقلبی عرضه می شود که طعم و مزه نوع اصلی را ندارد و با قیمت پایین تر و یا حتی بالاتر فروخته می شود.

کاپوچینو تورابیکا تقلبی نه تنها خواص تورابیکا اصل را ندارد بلکه باعث ضرر رساندن به بدن هم می شود. شما برای تشخیص کاپوچینو تورابیکا اصل از تقلبی باید به بسته بندی آن توجه داشته باشید که هر ساشه شامل 20 عدد بسته کوچک تر می باشد و وزن هر ساشه پودر تورابیکا 25 گرم می باشد.

همچنین کاپوچینو torabika اصل کف زیادی دارد و با ریختن آب یا شیر داغ روی پودر کف زیادی بالا می آید. بافت لطیفی دارد و با باز کردن بسته پودر بوی کاپوچینو به مشام می رسد در حالی که مدل های تقلبی این خصلت را ندارند.

نمایندگی فروش ترابیکا

اگر به دنبال خرید کاپوچینو تورابیکا اصل و با قیمت خوب می گردید، به نمایندگی فروش ترابیکا مراجعه کنید. خرید مستقیم کاپوچینو تورابیکا از تاجرانی که این محصول را به طور مستقیم وارد بازار کشور می کنند، باعث می شود کاپوچینو را از نوع اصل و با قیمتی بسیار مناسب تر تهیه کنید و از این طریق می توانید به کاپوچینو مرغوب دسترسی داشته باشید.

قیمت عمده کاپوچینو ترابیکا

قیمت عمده کاپوچینو ترابیکا به نسبت قیمت تکی ارزان تر تمام می شود و خرید عمده مناسب برای فروشگاه ها و سوپرمارکتی هاستفروشگاه اینترنتی شوکواستار امر خرید کاپوچینو ترابیکا اصل را برای مشتریان خود راحت تر کرده است و شما مشتریان و مغازه داران می توانید برای خرید از این فروشگاه فقط به سایت مراجعه کنید و پس از سفارش دادن بسته های کاپوچینو ترابیکا منتظر باشید تا سفارشتان به آدرسی که در سایت درج کرده اید، فرستاده شود.

قیمت عمد کاپوچینو ترابیکا را می توانید در صفحه خرید همین محصول مشاهده کنید و پس از بررسی قیمت، نسبت به ثبت سفارش و خرید اینترنتی اقدام نمایید.

قیمت کاپوچینو دونه ای

کاپوچینو torabika را می توانید دونه ای هم بخرید که نسبت به خرید عمده قیمت بالاتری دارد ولی اگر روزانه کاپوچینو می نوشید، خرید کاپوچینو به قیمت عمده صرفه اقتصادی بیشتری دارد و نیاز نیست که برای هر بار نوشیدن آن خرید دوباره داشته باشید.

میزان کافئین کاپوچینو تورابیکا

به نظر می رسد کاپوچینو به نسبت قهوه از کافئین کمتری برخوردار است که درست هم است زیرا میزان کاقئین کاپوچینو تورابیکا به دلیل درصد قهوه کمتری که دارد، نسبت به خود قهوه کمتر است ولی حتی در کاپوچینویی که به اسم بدون کافئین به فروش می رسد نیز مقداری کافئین وجود دارد.

نوشیدن کاپوچینو torabika قبل از خواب توصیه نمی شود زیرا باعث بیخوابی می شود بهترین زمان برای مصرف این نوشیدنی در ابتدای صبح یا به عنوان یک میان وعده در ساعات بعد از ظهر است.

ترکیبات کاپوچینو تورابیکا

ترکیبات کاپوچینو تورابیکا شامل شکر، پودر قهوه، پودر خامه غیر لبنی و پودر شیر هستند که قهوه استفاده شده در ترکیبات آن ترکیبی از قهوه های عربیکا و روبوستا می باشد.

همچنین در ترکیبات کاپوچینو فوری تورابیکا از شکلات استفاده نشده است ولی یک بسته کوچک شکلات روی هر ساشه چسبانده شده تا اگر دوست داشتید آن را به نوشیدنی خود اضافه کنید.

طرز تهیه کاپوچینو تورابیکا

کاپوچینویی که به خوبی درست شده باشد بافت و طعم قوی دارد و مزه سرزنده قهوه و کمی شیرین حاصل از قند لاکتوز طبیعی موجود در شیر، در آن حس می شود. درست کردن کاپوچینو به روش سنتی کمی مهارت می خواهد ولی با خرید کاپوچینو تورابیکا فقط به مقداری آب جوش یا شیر داغ احتیاج خواهید داشت.

طرز تهیه کاپوچینو تورابیکا به این صورت است ابتدا باید تمام پودر داخل بسته بندی را داخل لیوان بریزید و ترکیب را هم بزنید. هم زدن را تا جایی ادامه دهید که ذرات پودر کاپوچینو به طور کامل در آب حل شوند و مایع رقیقی حاصل شود. شما برای تهیه کاپوچینو با پودر کاپوچینو تورابیکا نیازی به شیر داغ ندارید زیرا با آب هم یک طعم غلیظ و خامه ای به شما هدیه می دهد اما اگر مزه شیر را می پسندید می توانید به جای آب از شیر استفاده کنید.

کاپوچینو تورابیکا چند کالری دارد

هر یک بسته کاپوچینو torabika حدود 112 کالری دارد پس می توان گفت یک نوع نوشیدنی پر کالری محسوب می شود.

کاپوچینو تورابیکا capuccino torabika

خواص کاپوچینو تورابیکا

قهوه به طور کلی مزایا و خواص زیادی دارد اما خواص کاپوچینو تورابیکا منحصر به فرد تر است. این پودر نوشیدنی خوشمزه دارای آنتی اکسیدان های فعال و قدرتمند است و در مقابل بسیاری از بیماری ها مثل سرطان از بدن محافظت می کند.

کاپوچینو برای سلامتی کبد مفید است و علاوه بر آن، تحقیقات نشان می دهند که کافئین موجود در کاپوچینو تاثیرات عمیقی در تقویت حافظه کوتاه مدت دارد.

مصرف کاپوچینو میزان درد ناشی از میگرن را کاهش می دهد و در بهبود خلق و خو موثر است، می تواند خستگی های روزانه را رفع کند و در رفع خواب آلودگی هم نقش دارد.

کاپوچینو تورابیکا استرس را کم می کند و یکی دیگر از خواص این نوشیدنی کمک به جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر است. از سایر خواص کاپوچینو شامل بهبود سیستم گوارش، بهبود عملکرد قدرتی و سرعتی بدن، کاهش احتمال ابتلا به دیایت، بهبود عملکرد دستگاه قلبی و عروقی، کاهش خستگی، کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه و … هستند.

سوالات شما

  • کاپوچینو تورابیکا ساخت کدام کشور است ؟

کاپوچینو تورابیکا ساخت کشور اندونزی است و این برند زیر مجموعه ای از شرکت معتبر مایورا است که از سال 1977 شروع به فعالیت کرده است.

  • ترکیبات کاپوچینو تورابیکا چیست ؟

کاپوچینو تورابیکا از پودر قهوه، شکر، پورد شکلات و … تشکیل شده است و شامل دو نوع بدون شکر و با شکر می باشد. کاپوچینو تورابیکا شکر دار به اسم کاپوچینو ترابیکا مدل extra choco granule شناخته می شود و اسم کاپوچینو ترابیکا بدون شکر هم کاپوچینو ترابیکا مدل No Added Sugar می باشد.

  • کاپوچینو تورابیکا چند کالری دارد ؟

هر ساشه کوچک 20 گرمی کاپوچینو تورابیکا دارای 112 می باشد و زیادی روی در مصرف این نوشیدنی توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *