قهوه, قهوه فله ای

قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال

انواع مختلف قهوه

قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال 

کمتر کسی است که آوازه و شهرت قهوه اتیوپی به گوشش نخورده باشد. قهوه‌های اتیوپی که جز اولین قهوه‌های جهان هستند طعم و عطری بی‌نظیر دارند. البته که اتیوپی بزرگ‌ترین صادرکننده و تولیدکننده قهوه نیز هست. کسانی که طعم قهوه عربیکا را می‌پسندند باید بدانند که قهوه اتیوپی نوعی قهوهٔ عربیکا است. نت‌های میوه‌ای و گلی طعم این قهوه را می شازند و البته که اسیدیته بالایی دارد و برای قهوه نوشان حرفه‌ای بهترین گزینه است.

قهوه اتیوپی یورگاچف فرایند و مراحل تولید سنتی دارد و این امر در طعم و عطر بی‌نظیر این قهوه تأثیرگذار بوده است. باید بدانید که قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال در بازار جهانی قهوه طرف دارد جدی و سرسختی دارد. این قهوه از جمله قهوه‌هایی است که افزودنی‌های بسیار کمی دارد و خالص به مصرف می‌رسد. طعم و مزهٔ قهوه باعث شده که این نوع قهوه در سراسر جهان شهرت بالایی داشته باشد و طرفدارن جدی و سرسختی که آمار مصرف این قهوه را جابه‌جا کرده‌اند.

تاریخچه پیدایش قهوه

قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال دسترنج کشاورزان مزارع قهوه اتیوپی است و همین اصالت کالا باعث شهرت جهانی آن شده است. در اواخر دهه ۱۹۷۰، کشاورزان اتیوپی با ایده تولید قهوه باکیفیت بالا به دنبال راه‌حلی برای افزایش قیمت قهوه خود بودند. آنها به دنبال کشت قهوه برای بازارهای خارجی بودند تا بتوانند به نرخ بهتری به فروش برسانند و ماحصل این تلاش‌ها قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال بود. نت‌های این قهوه بسیار قوی و گلی میوه‌ای است.

ویژگی‌های قهوه یورگاچف اسپشیال

قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال طعمی هم‌زمان تلخ‌وشیرین دارد و همین تضاد باعث محبوبیتش شده است. تلخی قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال ملایم و معتدل است و باعث شده که کسانی که طعم تلخ قهوه را نمی‌پسندند از این نوع قهوه استقبال کنند.

رایحه این قهوه شیرین و ملایم و البته که مسحورکننده است. تازه بودن دانه‌ها قهوه نقش پررنگی در طعم و رنگ اصیل این قهوه دارد. رنگ قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال بسیار تیره و غلیظ است که نشان‌دهندهٔ کیفیت بالای این قهوه است. قهوه یورگاچف اسپشیال رنگی تیره دارد که این امر نشان‌دهندهٔ این است که این قهوه از نوع قهوه‌های تازه و با کیفیتی است که در فرایند تولید و برداشت آن بهترین شرایط رعایت شده است.

در مجموع، قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که باعث شده تا این قهوه یکی از محبوب‌ترین قهوه‌های جهان باشد.

روند تولید قهوه یورگاچف اسپشیال

از مزارع قهوه تا فنجان دلنشین و گرم قهوه شما فاصله و البته تلاش‌ها و زحمات بسیاری است. اتیوپی به‌عنوان اولین مزارعی که قهوه از آنجا پیدا شد و زادگاه قهوه‌های جهان، نقش زیادی در رشد یک قهوه مرغوب دارد. در اولین قدم میوه قهوه از درخت قهوه برداشت می‌شود و پوست این میوه از خود آن جدا می‌شود. مرحلهٔ بعدی نوبت جداکردن دانه‌های قهوه ا میوه قهوه است و در این مرحله دانه‌های قهوه با دستگاه مخصوص از آن جدا می‌شوند و به مرحلهٔ بعدی می‌رسند.

مرحلهٔ بعدی بسته‌بندی توسط کارخانه است. می‌بینید که قهوه یورگاچف اسپشیال همان اندازه خالص و تازه به مصرف می‌رسد. این قهوه تا 72 ساعت در مخزن تخمیر خیسانده می‌شوند و این روش به طعم‌دار کردن قهوه کمک می‌کند. شرایطی که میوهٔ قهوه در آن رشد می‌کند کاملاً یونیک و طبیعی است و این مسئله در عطروطعم بی‌نظیر قهوه اثرگذار بوده است.

تفاوت قهوه یورگاچف اسپیشیال با سایر قهوه‌ها در این است که سایر قهوه‌ها در شرایط خشک فراوری می‌شوند؛ اما قهوه یورگاچف اسپشیال تحت پردازش مرطوب قرار می‌گیرد و رشد می‌کند تا شما طعم نت‌های ظریف و میوه‌ای را در آن احساس کنید.

 

 

 منطقه رشد قهوه یورگاچف اسپشیال

منطقه‌ای که این نوع قهوه در آن رشد می‌کند منطقهٔ یرگاشفه اتیوپی است که منطقه‌ای منحصربه‌فرد و کوهستانی با آب‌وهوای گرم و گرمسیری است و بهترین شرایط را برای رشد درختان قهوه فراهم می‌کند. خاک این منطقه مرغوب‌ترین خاک برای رشد قهوه و البته 2000 ارتفاع متری نیز بهترین شرایط برای رشد درختان است. این منطقه قهوه‌های نفیسی رابه بار می‌آورد و ارتفاع مطلوبی که درختان قهوه درآن رشد می‌کنند باعث شده قهوه یا لطیف و دلنشین در فنجان شما جا خوش کند.

طعم یک فنجان قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال

طعم یک فنجان قهوهٔ اتیوپی یورگاچف اسپشیال ترکیب از طعم مرکبات و توت و شکلات است. ترکیبی باورنکردنی اما به‌شدت جذاب و خوش‌طعم. یک فنجان قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال فنجانی معطر و میوه‌ای است. این قهوه اسدیته بالایی دارد.

قهوه اتیوپی یورگاچف اسپیشیال باتوجه‌به این که قهوه‌ای فراوری شده است نرم و لطیف‌تر از سایر قهوه‌های موجود در بازار است. این قهوه در دمای کم برشته می‌شود و تلخی کمتری هم نسبت به سایر قهوه‌ها دارد.

ما درشوکواستار قهوه اتیوپی یورگاچف اسپشیال را با کیفتی اصیل و واقعی و با تازگی دانه ها ی تازه برشته شده ی قهوه دراختیارمشتریانمان قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *