شکلات

انواع شکلات فله ای شب عیدی خارجی

انواع شکلات فله ای شب عید خارجی

انواع شکلات فله ای شب عید خارجی

یکی از اصلی‌ترین اقلام پذیرایی در ایام جشن و شادمانی شکلات است. انواع شکلات فله ای شب عیدی خارجی می‌تواند هم به صورت یک آیتم پذیرایی مستقل و هم در کنار نوشیدنی‌هایی چون چای و قهوه سرو شود. کمتر کسی را می‌توان یافت که طعم شیرین و جذاب شکلات را دوست نداشته باشد. تنوع بالای این محصول نیز می‌تواند دست شما را برای خرید انواع شکلات در طعم ها، اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع باز بگذارد. ضمن این که می‌توان از شکلات به عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدیه نوروزی نیز استفاده کرد.

از طرف دیگر می‌دانیم که شکلات یک خوراکی است که با شکر و طعم دهنده‌های خوراکی تهیه می‌شود. به همین دلیل هم در صورتی که شکلات خریداری شده بهداشتی، با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی نباشد مطمئنا برای سلامتی خطرات جدی در پی داشت. بنابراین توصیه ما این است که با خرید شکلات‌های با کیفیت ضمن لذت بردن از طعم‌های متنوع و شگفت‌انگیز به سلامت جسمی خود و اطرافیان را نیز احترام بگذارید.

یکی از بهترین برندهای عرضه انواع شکلات برند روشن اوکراین است که در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. در ادامه با معرفی بهترین شکلات‌های خارجی موجود در بازار که می‌تواند هیجان یک پذیرایی شیرین را در دورهمی‌های نوروزی دو چندان کند همراه ما باشید.

ویژگی‌های یک شکلات خوب را بدانید

شاید جالب باشد بدانید که تاریخچه صنعت شکلات‌سازی به حدود ۲۰۰۰ سال قبل باز می‌گردد. این خوراکی قدیمی همواره مورد توجه انسان بوده و از محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا برخوردار است. شکلات انواع مختلفی دارد که شامل شکلات‌های نرم، مغز دار، تافی ها، شکلات تلخ، شیری، میوه‌ای و… می‌شود.

مواد تشکیل دهنده شکلات

هر شیرینی کوچکی که در ترکیب آن از کاکائو استفاده شده باشد شکلات نامیده می‌شود. بهترین شکلات‌ها از پودر کاکائو و کره کاکائو مرغوب تهیه می‌شوند. البته شکلات‌هایی با کیفیت‌های پایین‌تر نیز وجود دارد که در آن‌ها به جای استفاده از کره کاکائو که گرانقیمت‌ترین ترکیب در تهیه شکلات محسوب می‌شود از روغن‌های گیاهی از جمله پالم که در پایین‌ترین رده کیفیت قرار می‌گیرد استفاده می‌شود. به همین دلیل توصیه ما آن است که برای تهیه یک شکلات مرغوب حتما به مواد تشکیل دهنده درج شده روی محصول توجه کنید.

یک شکلات مرغوب شکلاتی است که در آن از مقدار مناسب پودر کاکائو و کره کاکائو استفاده شده باشد، در برخی از شکلات‌ها به جای استفاده از پودر کاکائو از ترکیب آن با شکر استفاده می‌شود که می‌تواند اثرات زیان باری برای دندان‌ها و سلامتی به همراه داشته باشد.

شکلات ترافل

 

تاریخ تولید

یک شکلات خوب، شکلاتی است که مدت زمان زیادی از زمان تولید آن نگذشته باشد. در واقع هرچه شکلات تازه‌تری انتخاب کنید بهتر خواهد بود و شکلات طعم و عطر بهتری خواهد داشت. عموما شکلات‌های تلخ تا یک سال و شکلات سفید تا ۶ ماه بعد از تولید، تاریخ مصرف دارند.

بوی شکلات

یک شکلات با کیفیت رایحه و عطر قوی و دلپذیری دارد، شما می‌توانید هنگام انتخاب و خرید شکلات‌ها بهترین شکلات را از روی عطر آن تشخیص دهید.

ظاهر دلچسب و اغواکننده

علاوه بر عطر و طعم شکلات باید ظاهری دلچسب نیز داشته باشد. در واقع یک شکلات مرغوب دارای سطحی براق و صیقلی است و روی سطح آن اثری از لک، پوسته و ناهمواری نیست. هرچه رنگ شکلات تیره‌تر و مایل به قرمز باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت.

بافت شکلات

شکلات‌ها دارای بافت‌های متنوعی هستند که با نوع شکلات ارتباط مستقیم دارد. با این حال یک شکلات مرغوب باید ترد و در عین حال منسجم باشد. بافت شکلات باید نرم بوده و در دهان به راحتی آب شود و هیچ ذره جامد یا ناخالصی در آن احساس نشود.

طعم بهشتی

طعم شکلات از جمله طعم‌های فراموش نشدنی است که نمی‌توان آن را با هیچ خوراکی دیگری مقایسه کرد. یک شکلات مرغوب دارای طعمی قوی است که برای مدت زمان زیادی در دهان باقی مانده و به سرعت از بین نمی‌رود.

معرفی انواع شکلات‌های محبوب در جهان

شکلات از جمله پرطرفدارترین خوراکی‌ها در دنیا است. این خوراکی بی‌نظیر دارای طعم‌های متنوعی است که هرکدام از آن‌ها علاقمندان مخصوص به خود را دارند. در ادامه با محبوب‌ترین شکلات‌ها در سراسر دنیا آشنا می‌شوید.

شکلات شیری

به جرأت می‌توان گفت که شکلات‌های شیری از جمله پرطرفدارترین انواع شکلات در سراسر دنیا هستند. در این نوع شکلات از ۱۰ تا ۴۰ درصد کاکائو مخلوط شده با شیر (شیر غلیظ شده یا شیرخشک) در ترکیب با شکر استفاده می‌شود. این نوع از شکلات، شیرین‌ترین نوع شکلات محسوب می‌شود و طعم شکلات در آن کمتر احساس می‌شود. به یاد داشته باشید که از این نوع شکلات نمی‌توان در پخت و پز استفاده کرد چرا که در مقابل حرارت دیدن حساس بوده و سریعا می‌سوزد.

شکلات سفید

در این نوع از شکلات‌ها از عصاره کاکائو استفاده نمی‌شود. در واقع تنها بخش کاکائویی در این شکلات ها، کره شکلات است. در این نوع شکلات نیز طعم کاکائو به سختی احساس می‌شود. ترکیب شکلات سفید شامل ۲۰ درصد کره شکلات، ۵۵ درصد شکر و ۱۵ درصد شیر خشک است.

شکلات تلخ

این نوع از شکلات نسبت به سایر مدل‌ها افزودنی‌های کمتری دارد و از خواص بی‌نظیری برخوردار است. در واقع شکلات تلخ از عصاره کاکائوی خالص، شکر و کره شکلات تشکیل می‌شود. در این نوع از شکلات‌ها از ترکیبات شیر و شیرخشک خبری نیست. مقدار کاکائوی به کار رفته در شکلات تلخ از ۳۰٪ تا ۸۰٪ است. گفته می‌شود که شکلات تلخ به دلیل استفاده‌ی اندک از شکر در ترکیب آن، برای مصرف در رژیم‌های لاغری مناسب است و آنتی اکسیدان‌های موجود در آن برای سلامت قلب مفید است.

شکلات نیمه شیرین

در تهیه این نوع شکلات از حدود ۳۵ درصد کاکائو استفاده می‌شود. از این شکلات بیشتر در تهیه شیرینی‌ها و کیک‌ها استفاده می‌شود از جمله شکلات‌های مناسب پخت و پز محسوب می‌شود.

شکلات تلخ-شیرین

براساس استانداردهای FDA، شکلات تلخ-شیرین باید دارای حداقل ۳۵٪ کاکائو باشد. در حالت کلی برای تهیه این نوع شکلات، از ۵۰ درصد کاکائو و حتی گاهدر مواردی ۸۰٪ کاکائو نیز استفاده می‌شود. این نوع شکلات معمولا طعمی قوی‌تر و تلخ‌تر نسبت به سایر انواع دیگر دارد.

شکلات شیرین نشده

این نوع شکلات از عصاره خالص شکلات تهیه شده است و در واقع فقط دانه‌های آسیاب شده کاکائو است. این نوع شکلات را با نام شکلات آشپزی نیز می‌شناسند. این نوع شکلات بهترین انتخاب برای تهیه انواع شیرینی‌ها است و کمتر به صورت خام و بدون ترکیبات شیرین کننده استفاده می‌شود. طعم این شکلات بسیار تلخ است اما رایحه‌ای قوی و تند دارد.

پودر کاکائو

پودر کاکائو شامل کاکائوی ۱۰۰ درصد و خالص است که کره آن جدا شده باشد. پودر کاکائو تلخ است و از آن در طبخ انواع شیرینی و تهیه شکلات‌های دیگر استفاده می‌شود.

تافی

تافی نیز نوعی شیرینی است که با شکر کاراملیزاسیون شده یا ملاس (شربت اینورت ایجاد کرده)، همراه کره و گاهی آرد درست می‌شود. برای تهیه تافی این مخلوط را تا رسیدن به دمای ۱۴۹ الی ۱۵۴ درجه‌ی سانتیگراد گرم می‌کنند. گاهی‌اوقات تافی را بعد از آماده شدن با تکه‌های میوه مخلوط می‌کنند.

آب نبات

آب نبات نوعی دیگر از خوراکی‌های شیرین است که از ترکیبات مختلف از جمله کره کاکائو، شیر، شکلات، میوه و… تهیه می‌شود. آب نبات‌ها گاهی به صورت مغزدار، گاهی سفت و گاهی بسیار نرم و چسبناک تولید می‌شوند.

خواص شکلات برای بدن

بر خلاف باور عموم که شکلات را ماده غذایی مضر برای بدن می‌دانند، شکلات مرغوب و با کیفیت دارای خواص بی‌نظیری برای سلامت بدن است. بوی شکلات باعث افزایش امواج مغزی می‌شود و حس آرامش را در ذهن تقویت می‌کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی برای دهان و لثه است.

مفید برای گردش خون

شکلات تلخ یکی از بهترین خوراکی‌ها برای انعطاف‌پذیری عروق خونی است و از چسبیدن گلبول‌های سفید به دیواره رگ‌های خونی جلوگیری می‌کند. شکلات تلخ احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد و در پیشگیری از سکته مغزی نیز مفید است.

کاهش سرفه

شکلات دارای ماده‌ای به نام تئوبرومین است که همانند کدئین عمل کرده و می‌تواند باعث کاهش سرفه در بیماری‌های تفنسی باشد.

غنی از مواد معدنی

شکلات مرغوب دارای مواد معدنی سودمندی از جمله پتاسیم، روی و سلنیوم است که وجود آن‌ها برای سلامت بدن تأیید شده است.

کمک به کاهش وزن

شکلات تلخ می‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد. مصرف مقدار کمی از این شکلات قبل از غذا باعث کاهش اشت‌ها می‌شود.

کاهش استرس

مصرف شکلات باعث ترشح هورمون دوپامین در مغز می‌شود و به همین دلیل مصرف آن با کاهش استرس و آرامش بیشتر ارتباط دارد.

مفید برای سلامت پوست

شکلات مرغوب می‌تواند برای پوست بسیار مفید باشد. در واقع فلاونول‌های موجود در این شکلت پوست را در مقابل آسیب‌های خورشیدی محافظت می‌کند و در جوانسازی پوست موثر است.

ضد آلزایمر

استفاده از شکلات مرغوب می‌تواند به پیشگیری از آلزایمر در سن پیری کمک کند. همچنین شکلات دارای ویژگی‌های ضد التهابی است که از آن در درمان آسیب‌های مغزی بهره می‌برند.

آشنایی با برند اوکراین روشن

اوکراین یکی از کشورهای بسیار مشهور در تولید شکلات است. برند شکلات‌سازی روشن (Roshen) از جمله مشهورترین و مرغوب‌ترین برندهای شکلات‌سازی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. در واقع شرکت شیرینی‌سازی روشن یک گروه تولید شیرینی و شکلات اوکراینی است که در شهرهای یف، ایوانکوف و کرمنچوک اوکراین و همچنین بوداپست مجارستان و کلایپدا لیتوانی فعالیت دارد و نام این برند از نام خانوادگی صاحب آن Poroshenko گرفته شده است.

این شرکت شیرینی‌سازی در سال ۲۰۱۲ در فهرست ۱۰۰ کمپانی برتر شیرینی‌سازی دنیا قرار گرفت. در این فهرست نام شرکت روشن در جایگاه هجدهم دیده می‌شود. این شرکت بزرگ شکلات‌سازی سالانه بیش از ۴۱۰ تن شکلات تولید می‌کند که محصولات آن به کشورهای بسیاری از جمله قرقیزستان، آذربایجان، ازبکستان، ارمنستان، گرجستان، مولداوی، ایالات متحده امریکا، آلمان، اسرائیل، رومانی و … صادر می‌شود.

برند روشن ROSHEN بیش از ۳۵۰ نوع محصول متنوع تولید می‌کند که شامل انواع شیرینی‌های شکلاتی و ژله ای، کارامل، تافی، شکلات تخته ی، ویفر، رول اسفنجی، کیک و شیرینی می‌شود. این برند بیشتر به دلیل تولید آب نبات شکلاتی «Kyiv Vechirniy» و Kyiv کیک شناخته می‌شود.

به طور کلی محصولات روشن را می‌توان شیرینی‌های جعبه‌ای، شکلات و شکلات بار، شیرینی و کارامل، بیسکویت و ویفر، محصولات ویژه برند، هدیه‌های کریسمس، کیک و رول‌های اسفنجی، و انواع کیک‌ها دانست.

بهترین شکلات‌های موجود در ایران

شکلات در ایران یک خوراکی محبوب است که جایگاه ویژه‌ای در جشن ها، اعیاد، هدایای تبلیغاتی، مناسبت‌های ویژه‌ای چون تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و… دارد. تنوع برندها و مدل‌های مختلف شکلات انتخاب بهترین محصول را برای خریداران و طرفداران این خوراکی خوشمزه کمی سخت می‌کند. در ادامه با معرفی بهترین شکلات‌های موجود در ایران شما را در خرید این خوراکی پرطرفدار راهنمایی می‌کنیم.

تافی شیری اسپلش میلکی روشن

تافی یکی از خوش خوراک‌ترین انواع شکلات است که در ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است و مصرف آن به همراه چای و قهوه بسیار دلپذیر خواهد بود. این شیرینی یکی از بهترین انواع شکلات پذیرایی محسوب می‌شود. تافی از مواد قندی چون شکر و گلوکز مایع تشکیل شده است و در ترکیب آن از شیر غلیظ شده یا شیرخشک نیز استفاده می‌شود. تافی شیری اسپلش میلکی روشن یکی از خوش مزه‌ترین و خوش طعم‌ترین انواع تافی است که بافتی منسجم و شکننده دارد.

این محصول از جمله محبوب‌ترین محصولات شرکت روشن اوکراین است که به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران صادر می‌شود. این تافی دارای طعمی خامه‌ای و بافتی نرم است که از نوعی شیر بسیار خوشمزه تهیه می‌شود. در تهیه این محصول از شیر تغلیظ شده طبیعی و خامه خشک استفاده شده است.

این تافی نسبتا شیرین است و استفاده از آن همراه یک لیوان چای یا قهوه می‌تواند بسیار دلچسب و دلپذیر باشد. در ترکیب این تافی از ترکیباتی چون چربی، شیر، شکر و شربت گلوکز استفاده شده است که ترکیباتی استاندارد و مجاز در صنعت شکلات‌سازی محسوب می‌شوند.

ارزش تغذیه‌ای و میزان کالری تافی شیری میلکی اسپلش روشن

یکی از مهمترین نکات در زمان خرید و مصرف شکلات توجه به کالری و ارزش تغذیه‌ای آناست. میزان کالری تافی میلکی اسپلش روشن در هر ۱۰۰ گرم آن حدود ۲۵۰ کالری است اگرچه کالری این تافی نسبت به سایر شکلات‌ها پایین‌تر است اما به دلیل داشتن قند بالا، توصیه می‌شود در مصرف آن زیادی روی نداشته باشید.

ارزش تغذیه تافی میلکی اسپلش روشن در هر ۱۰۰ گرم آن نیز به شرح زیر است:

– کربوهیدرات: ۶۵ گرم

– پروتئین: ۱.۵ گرم

– چربی: ۰.۱۰ گرم

– آب: ۳۲ گرم

– فیبر: ۰.۹۰ گرم

– کلسترول: ۱ میلی گرم

تافی شیری اسپلش میلکی روشن

آبنبات بیم بوم روشن

بیم بوم یک آبنبات میوه‌ای مغزدار است که در آن از شربت طبیعی میوه‌ها استفاه شده است. این تافی دارای مغز خامه‌ای و خوشمزه‌ای با طعم میوه‌هایی چون آناناس، توت فرنگی، آلبالو، هندوانه و… است.

آبنبات میوه‌ای BIM BOM دارای بافتی سفت و شفاف و مغزدار است. ظاهر فیزیکی این شکلات به صورت کاملا مدرنی طراحی شده و یک شکل گرد جذاب غیر معمول دارد. این آب نبات خوشمزه دارای مایع مانند بسیار خوش طعم و خوش مزه‌ای است که طعمی شیرین و دلچسب دارد. این آبنبات در اندازه‌های مختلف تولید و عرضه شده است و بسته‌بندی‌های ۲۰۰.۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی آن در بازار موجود است. تنوع بسته‌بندی کمک می‌کند تا مصرف کننده انتخاب کاربردی‌تری داشته باشد.

این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و استاندارد بوده و مناسب پذیرایی به صورت مستقل و یا همراه با نوشیدنی است. تافی مغزدار بیم بوم از موادی چون شربت گلوکز، شکر، تنظیم کننده‌های اسیدیته (اسید لاکتیک، اسید سیتریک)، آب میوه‌های غلیظ و رنگ‌ها و طعم دهنده‌های مجاز تشکیل شده است. این آب نبات در طعم‌های توت فرنگی، آناناس، گلابی و گیلاس تولید شده است.

شکلات ترافل abk

این شکلات یکی از مشهورترین ترافل‌های شکلاتی خارجی است که علاقمندان به شکلات حتما نام آن را شنیده اند. این شکلات کاملا سالم و استاندارد و بدون افزودنی‌های مضر از جمله پارافین تهیه شده است. طعم بی‌نظیر کاکائو و شیرینی دلپذیر و متعادلی دارد. این شکلات را می‌توان به عنوان شکلات پذیرایی به صورت مستقل و یا در کنار نوشیدنی‌هایی چون قهوه و چای استفاده کرد.

شکلات ترافل‌ای بی‌کی دارای بافتی یکدست و منسجم است و طعم شیرینی متعادلی دارد. این شکلات در واقع تولید شده در یک کمپانی خوش نام اوکراینی است که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در عرصه شکلات‌سازی داشته و از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. شاید جالب باشد بدانید که این محصول به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود. ترکیبات این ترافل شامل: وانیل، پودر کاکائو، شکر، چربی گیاهی کاملا هیدورژنه، چربی شیر، امولسیفایرها و … است.

 

آبنبات‌های کریستالی ترفین بلژیکی

این آبنبات مشهور بلژیکی، آبنباتی با طعم و رنگ‌های متنوع، جذاب و وسوسه‌انگیز است که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است. آبنبات بلژیکی کریستالی ترفین Trefin بهترین انتخاب برای پذیرایی همراه با نوشیدنی‌های گرم است. طعم ماندگار این آبنبات و عطر خوش آن دقیقا همان چیزی است که برای همیشه در خاطر شما خواهند ماند. این آبنبات یکی از مشهورترین محصولات کمپانی بزرگ ترفین بلژیک است.

آبنبات بلژیکی کریستالی ترفین Trefin آب نباتی در طعم‌های میوه ای، نعنایی، قهوه و… تولید شده است و از جمله محبوب‌ترین شکلات‌های پذیرایی محسوب می‌شود. طعم‌های جذاب هلو، سیب، توت فرنگی، تمشک، آلو، پرتقال و لیمو ترش از جمله طعم‌های به کار رفته در تولید این آبنبات است. آبنبات بلژیکی کریستالی ترفین Trefin دارای طعم شیرین متعادلی است که ماندگاری مناسبی دارد و در تهیه آن از شکر، شربت گلوکز، تنظیم کننده اسیدیته (اسید لاکتیک، لاکتات سدیم) و طعم دهنده‌ها استفاه شده است.

حدود ۱۰۰ سال است که این شرکت مشهور بلژیکی در صنعت شکلات و شیرینی‌سازی مشغول فعالیت است و از جمله برندهای مشهور و با کیفیت در این زمینه محسوب می‌شود.

ویفر شیری روسی

ویفر شیری روسی یکی از مشهورترین ویفرهای شیری در سراسر دنیا است. طعم این ویفر بسیار دلچسب و دارای بافتی سبک و نرم است. این ویفرهای روسی ساخت کارخانه با بیش از ۷۰ سال تجربه تولید بهترین محصولات است که محبوبیت فوق العاده زیادی در میان طرفداران این محصولات دارد. تمام مواد اولیه تهیه این ویفر به صورت ارگانیک تهی می‌شود که عامل اصلی خوش طعم و مزه بودن آن نیز همین مسله است.

از مهمترین ویژگی‌های این ویفر می‌توان به اندازه مناسب، بسته‌بندی شیک و مناسب پذیرایی، کالری مناسب و داشتن بافتی نرم و سبک اشاره کرد.

آبنبات قهوه کوپیکو

این آبنبات برای دوست داران قهوه یک محصول بی‌نظیر محسوب می‌شود. آبنباتی با طعم فراموش نشدنی و شیرینی کنترل شده. در تهیه آن از عصاره طبیعی قهوه استفاده شده است. این آبنبات، کیفیت بسیار مطلوبی دارد و در حین آب شدن در دهان، شیرینی ملایم و رایحه دلپذیر قهوه را به خوبی می‌توان حس کرد.

در تهیه این آبنبات از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است که شامل عصاره قهوه ۴.۹ ٪، شکر، گلوکز، روغن نارگیل و…می شود. ارزش غذایی این محصول در هر ۱۰۰ گرم عبارتند از:

– انرژی: ۴۳۶.۳ کیلو کالری

– چربی کل ۹.۹ گرم شامل ۷.۶ گرم چربی اشباع

– کربوهیدرات ۸۶.۲ گرم شامل ۶۷.۱ گرم قند

– پروتئین ۰.۶ گرم

– نمک ۰.۲۸ گرم

نام این kopiko برگرفته از یک نوع قهوه وحشی در مناطق هاوایی است و از آنجایی که این برند محصولاتی با استفاده از قهوه تولید می‌کند این نام برای آن انتخاب شده است. این برند در بیش از ۸۰ کشور دنیا بازار بسیار پرفروشی دارد.

آبنبات پیکولو

این محصول متعلق به شرکت میِشکو Mieszko لهستانی است که از سال ۱۸۵۳ در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات فعالیت دارد. طعم بی‌نظیر میوه‌ای این آبنبات و بافت منسجم و ترد آن از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند این محصول را از سایر رقبا در بازار متمایز سازد.

این آبنبات بافت مناسبی دارد و سریع در دهان آب می‌شود. طعم آن بسیار قوی و ماندگار است و برای پذیرایی همراه چای و قهوه مناسب است.

آبنبات بلژیکی نعنایی هارت مینت

این آبنبات محصول شرکت ترفین بلژیک است که با نام آبنبات بلژیکی نعنایی هارت مینت مشهور شده است. این محصول از مواد اولیه با کیفیت و طعم دهنده نعنا تولید شده است که دارای خواص ضد باکتریایی و ضدعفونی کننده بوده و در پیشگیری و درمان بیماری‌هایی چون سرماخوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این آبنبات طعم شیرینی کنترل شده‌ای دارد و برای افرادی که دارای بیماری قند هستند نیز قابل استفاده است. از این آبنبات می‌توان به عنوان خوشبوکننده دهان، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، درمان سوء هاضمه و بهبود بیماری‌های تنفسی نیز استفاده کرد.

آبنبات میوه‌ای بلژیکی ویانا ترفین

این آبنبات میوه‌ای محصول دیگری از کمپانی بلژیکی ترفین Trefin است که در چهار طعم تولید می‌شود. این آب نبات‌ها بدون استفاده از رنگ‌های خوراکی تهیه شده‌اند و از مشهورترین آبنبات‌های با کیفیت در دنیا محسوب می‌شوند. آبنبات میوه‌ای بلژیکی ویانا ترفین به صورت مغزدار تهیه شده است که دارای بافتی ژله‌ای و خوش طعم است که در کنار بافت سخت آبنباتی احساس لذتبخشی را در زمان ذوب شدن در دهان ایجاد می‌کند. طعم‌های لیمو، پرتقال، آلو و تمشک چهار طعم بهشتی این آب نبات هستند که در بسته‌بندی‌های جذاب و مناسب پذیرایی عرضه شده و با حس شادابی و طراوت همراه هستند.

 

تافی میوه مینکی بینکی روشن roshen

این محصول از شرکت مشهور روشن اوکراینی شامل تافی‌های خوش عطر و بافت با طعم میوه می‌شود که با بسته‌بندی جذاب و رنگ‌های متنوع می‌تواند توجه هر کودک علاقمند به تافی را به خود جذب کند. تافی میوه‌ای مینکی بینکی محصولی مناسب برای پذیرایی همراه چای به حساب می‌آید و طعم میوه‌ای و شیرینی کنترل شده آن لذت نوشیدن یک لیوان چای تازه دم را چند برابر می‌سازد.

از ویژگی‌های این خوراکی خوشمزه می‌توان به طعم‌های میوه‌ای پرتقال، لیمو، توت فرنگی و بلوبری اشاره کرد که به صورت مغزدار و کاراملی تهیه شده و بافتی ژله‌ای روشن دارد.

شکلات نوروز Nowruz

این شکلات ساخت یک کمپانی ترکمنستانی خوش نام است که در ایران بازار فروش مناسبی دارد. این شکلات با مغز ژله‌ای عسلی خوش عطر و طعمی که دارد یک گزینه عالی برای پذیرایی است. بسته‌بندی شکیل و زیبا و همچنین مرغوبیت و کیفیت این محصول آن را به یک آیتم اصلی در پذیرایی‌های نوروزی تبدیل می‌کند.

شکلات ترافل تلخ گرد abk

ترافل‌های شکلاتی تلخ ABK یکی از محصولات محبوب این تولیدکننده اوکراینی هستند که در انواع مدل‌ها تولید می‌شود. شکلات ترافل تلخ گرد نیز از جمله پرطرفدارترین ترافل‌های تلخ این کمپانی است که به دلیل اندازه مناسب، طعم دلپذیر و عطر قوی و مزه ماندگار در میان علاقمندان به شکلات تلخ به شهرت رسیده است.

شکلات اسنیکرز مینی

اگر از علاقمندان به شکلات باشید حتما نام اسنیکرز را شنیده و محصولات آن را تجربه کرده اید. شکلات اسنیکرز مینی محصولی از کشور هلند است که در میان علاقمندان به شکلات در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار بوده و شهرت جهانی دارد. این محصول از نوقا، کارامل و بادام زمینی تهیه شده است و حاوی مواد مغذی چون پتاسیم، ویتامین ها، سلنیوم، فسفر و کلسیم است. شکلات اسنیکرز مینی غنی از انواع آنتی اکسیدان‌هایی چون پلی فنل و فلاونوئید است. این شکلات بی‌نظیر به دلیل کالری بالا یک میان وعده انرژی‌زا و مقوی محسوب می‌شود.

شکلات مارس مینی

شکلات مینی مارسی یکی از مشهورترین شکلات‌های موجود در دنیا است که توسط یک برند امریکایی تولید می‌شود. عمده شهرت شکلات‌های مینی مارس به دلیل استفاده از یک لایه شکلات شیری است که غنی از کرم کارامل، بیسکوئیت شکلاتی و دارای بافتی لطیف و دلچسب است. انرژی و کالری مناسب این محصول آن را به یک میان وعده مقوی تبدیل کرده است که می‌تواند بهترین گزینه برای پذیرایی نیز باشد.

ترکیبات این شکلات عبارتند از: شکلات شیری، شکر، کره، کاکائو، پودر شیر، روغن پالم، کارامل، شربت گلوکز، سفیده تخم مرغ خشک، امولسیفایر و وانیل که یک ترکیب کاملا استاندارد و با کیفیت و مورد تأیید سازمان‌های بهداشت جهانی است.

شکلات مارس مینی

خرید شکلات مارس مینی

شکلات توییکس مینی

این شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در دورهمی‌های دوستانه محسوب می‌شود. شکلات مینی توییکس ساخت کمپانی مشهور مارس است که امکان ندارد کسی طعم آن را دوست نداشته باشد. این شکلات در کشور انگلستان تولید می‌شود و در ترکیبات آن از آرد گندم غنی شده، شکر، شیر بدون چربی، پودر کاکائو و نشاسته ذرت استفاده شده است. این شکلات فاقد رنگ‌های مصنوعی و طعم دهنده‌های خوراکی است و از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شود. تهیه این محصول به کسانی که علاقمند به مصرف شکلات‌های با کیفیت و طبیعی و ارگانیک هستند توصیه می‌شود.

این شکلات‌ها از کالری مناسبی برخوردار هستند و یک میان وعده مقوی و انرژی‌زا محسوب شده و برای پذیرایی به همراه چای و قهوه نیز مناسب هستند.

شکلات توییکس مینی

خریدشکلات توییکس مینی

 

شکلات کیت کت فله‌ای

کیت کت یکی از مشهورترین و نوستالژیک‌ترین شکلات‌ها در دنیا محسوب می‌شود که علاقمندان بسیاری دارد. شاید بتوان گفت شناخته شده‌ترین برند شکلات خارجی در ایران، کیت کت است. این محصول مناسب پذیرایی و سرو همراه چای و قهوه بوده و طعم بسیار دلچسب و دوست داشتنی شکلات را به همراه دارد. کیت کت ساخت شرکت نستله است که از شناخته شده‌ترین کمپانی‌های تولید شکلات، قهوه و شیرینی‌جات در دنیا محسوب می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ترکیب جذاب شیر و کاکائو در آن اشاره کرد که در کنار بافت ویفر و بیسکوئیتی آن یک معجون شگفت‌انگیز خوشمزه را تولید می‌کند. کیت کت فله‌ای شامل سه لایه ویفر با روکش شکلاتی است که در کارخانه نستله در ترکیه تولید شده و قیمت مناسب و متعادلی در مقایسه با سایر محصولات خارجی دارد. به همین دلیل است که این محصول یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای پذیرایی به ویژه در ایام پر دید و بازدید نوروز محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

شکلات یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های خوراکی در پذیرایی محسوب می‌شود. همچنین می‌توان از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا مناسبتی نیز استفاده کرد. شکلات مرغوب می‌تواند با خواص ویژه‌ای برای بدن همراه باشد. در کنار طعم بسیار لذیذ و دوست داشتنی کیفیت بالای مواد اولیه شکلات می‌تواند آن را به یک میان وعده انرژی‌زا و یک گزینه عالی برای پذیرایی همراه با نوشیدنی تبدیل سازد.

ما در این مقاله به معرفی یکی از خوش نام‌ترین برندهای تولید شکلات در دنیا، یعنی روشن اوکراین پرداختیم و پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی در ایران را به شما معرفی کردیم. در کنار معرفی این برند اوکراینی محصولات پرطرفدار برندهای مطمئن و با کیفیت خارجی دیگر نیز همراه با ویژگی‌های هر محصول در این مقاله به شما معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *