آموزش

بهترین و معروف ترین برندهای خارجی و ایرانی قهوه و شکلات

بهترین و معروف ترین برندهای خارجی و ایرانی قهوه و شکلات

 پرطرفدارترین و بهترین و معروف ترین برندهای شکلات در ایران و جهان

در این مقاله به معرفی بهترین و معروف ترین برندهای خارجی و ایرانی قهوه و شکلات خواهیم پرداخت. اگر شما هم جزو طرفداران آنها هستید تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

قهوه و شکلات از محصولات پرطرفداری هستند که در سراسر جهان جزو پرمصرف ترین تنقلات محسوب می شوند. این محصولات در برندهای مختلف به خصوص در مهمانی ها و مجالس پذیرایی مورد استفاده خانواده ها هستند. هر کدام از آنها طعم خاص خودشان را دارند.

معرفی معروف ترین برندهای قهوه جهان

ابتدا با معرفی شناخته شده ترین و بهترین برندهای قهوه در جهان شروع می کنیم. در این میان برخی از شکلات های خارجی نام آنها برای ما ایرانی ها آشناست و بعضی دیگر به خاطر تحریم های اخیر، در ایران کمتر شناخته شده اند؛ اما جزو بهترین برندهای این محصول شناخته می شوند.

Tchibo

کمتر کسی است که با برندهای قهوه آلمان آشنا نباشد. برند Tchibo شناخته شده ترین برند قهوه آلمان است. دانه های قهوه با کیفیت را از سراسر جهان گرفته و ایده آل ترین ترکیب ها را تهیه می کند. فرآیندهای آسیاب و برشته کردن آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.


melitta

قهوه ملیتا یکی دیگر از برندهای آلمانی است. اگرچه این برند چندان شناخته شده ای نیست؛ اما می توان گفت که نام محصولی به نام ملیتا آروما الگانس به کرات شنیده می شود. حتی دستگاه های قهوه ساز فیلتری نیز با همین نام این محصول وجود دارد و این دستگاه دو جایزه را در سراسر جهان دریافت کرده است.

J Jacobs

فکر می کنیم کسی نیست که نام تجاری J Jacobs را نشنیده باشد. این یکی از بهترین مارک های قهوه در جهان است. این برند که توسط Jacobs Douwe Egberts در سال 1895 تولید شد، امروزه در بسیاری از کشورها به فروش می رسد.

Grande Millenium

در ادامه به معروف ترین دانه های قهوه جهان اشاره می کنیم. افرادی معتقدند که دانه قهوه و قهوه ترکیبی قهوه اسپرسو Grande Millenium بسیار خوب است. مهم ترین ویژگی این قهوه ها این است که با تکنیک های بسیار خوب برشته سازی تهیه می شوند.

Kurukahveci Mehmet Efendi

ما فکر می کنیم همه شما نام تجاری Kuru Kahveci Mehmet Efendi را شنیده اید. در واقع این برند که از سال 1871 تاسیس شده و قهوه ترک آن بسیار خوب است.

Lavazza

یک برند قهوه است که در سال 1895 از ایتالیا به جهان گسترش یافت. این برند دانه های قهوه خود را از منطقه آسیا و آمریکای مرکزی تهیه می کند. اگر می‌ خواهید طعم قهوه ‌های این مناطق را بچشید، می‌توانیم آن را به شما توصیه کنیم.

مارک های معروف دانه قهوه

وقتی صحبت از دانه ‌های قهوه می‌ شود، معمولاً کشورهای آسیایی و آمریکای مرکزی به ذهن متبادر می‌ شوند. این تصادفی نیست که بسیاری از برندها قبلاً از اینجا شروع کرده اند.
کافه آمبروس بهترین دانه های قهوه عربیکا را می گیرد، آنها را به خوبی پردازش می کند و به شما ارائه می دهد. اگرچه انواع مختلفی از قهوه توسط این برند گواتمالایی تولید می شود؛ اما می توان گفت که در دانه قهوه کاملا موفق است.
Douwe Egberts نامی شناخته شده در دانه های قهوه است. از سال 1753، قهوه دانه تولید کرده و قهوه های دانه عربیکا را با دقت انتخاب می کند. می توان گفت که آنها رایحه های عالی را با تکنیک های برشته و آسیاب برتر خود به نمایش می گذارند.
Caffe Vergnano برندی است که از سال 1882 به تولید دانه قهوه پرداخته است. دانه های قهوه عربیکا را به قهوه هایی با عطر دلپذیر و طعم خوب در دهان تبدیل می کنند. طعم دانه های قهوه آمریکای مرکزی و جنوبی را می توانید با این نام تجاری پیدا کنید.
جیموکا ولوو تاتو یک برند ایتالیایی است. آنها محصولات بسیار خوبی را با ترکیب دانه های روبوستا و عربیکا تولید می کنند. همچنین دانه های قهوه را جداگانه برشته و آسیاب کرده و قهوه های خوشمزه ای تولید می کنند که نوشیدنی دلپذیری دارند. این برند که در سال 1956 در ایتالیا ظهور کرد، امروزه در بسیاری از مناطق جهان قهوه تولید می نماید.

برندهای مطرح قهوه اسپرسو

برندهای خاصی محصولات قهوه اسپرسو را تولید می کنند. از آنجایی که آسیاب کردن در این نوع قهوه مهم است، کیفیت و طعم قهوه را نیز تعیین می کند. در عین حال، می توان گفت که برشته کردن برای یک قهوه خوب و با کیفیت مهم است.
قهوه اسپرسو Cool Beans یک برند قهوه است که از کشور گواتمالا به جهان گسترش یافته است. میزان اسیدی آن کم است و نوشیدنی آسانی را فراهم می کند. به خاطر ایجاد طعم کاراملی در دهان معروف است. از 100 درصد دانه های قهوه عربیکا تولید می شود. به وسیله تکنیک آسیاب، کیفیت و طعم آن افزایش می یابد.
در بین برندهای قهوه اسپرسو، بدون شک کافه ورگنانو بهترین است. این نوع قهوه اسپرسو که با تکنیک آسیاب استادان ایتالیایی تولید می شود، با نوشیدنی و عطری که دارد مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. همچنین می‌توانید محصولاتی را که از ترکیب دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا این برند ایجاد شده ‌اند، امتحان کنید.
در نهایت در مورد برندی به نام Drury صحبت خواهیم کرد. این برند طعم قهوه اسپرسو و همچنین طعم خامه قهوه را ارائه می دهد. می توان گفت که یک برند ایده آل برای عاشقان قهوه با نوشیدنی غیر الکلی و رایحه ای مطبوع است.

خرید بهترین مارک قهوه و شکلات خارجی و ایرانی

خرید بهترین مارک قهوه و شکلات

برندهای مطرح قهوه فوری

برندهای Jacobs و Nescafe محبوب ترین برندها در زمینه قهوه فوری در کشور ما و سراسر جهان هستند. اگرچه در بازار توسط برندهای داخلی به فروش می رسد؛ اما می توان گفت که این دو برند در سراسر جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

برندهای معروف شکلات جهان

در ادامه به معرفی بهترین برندهای شکلات دنیا می پردازیم.

Lindt & Sprungli

این شرکت سوئیسی در سال 1845 در زوریخ تاسیس شد. ترافل آنها به قدری خوشمزه است که به معنای واقعی کلمه در دهان شما آب می شود و بیش از 20 طعم دارند که همه در بسته بندی های چند رنگ مختلف هستند.

Hershey’s

Hershey’s دو کالای شیک برای فروش در ایالات متحده دارد. شکلات Reese’s و Hershey’s برترین محصولات آنها هستند که دلیل خوبی هم دارد. آنها نه تنها مقرون به صرفه هستند؛ بلکه طعم بسیار خوبی نیز دارند. شکلات تلخ آنها نیز خوب است.

Ferrero Rocher

تصور می شود زیباترین شکلات در جهان است. هر کسی که این خوراکی اشتهاآور را امتحان کرده باشد می تواند آن را ثابت کند. فندق های مخلوط شده در یک پوسته نازک ویفری ساخته شده از شکلات شیری و فندق خرد شده به قدری خوشمزه هستند که مقاومت را برایتان مشکل خواهد کرد.

Godiva

گودیوا یک شرکت شکلات سازی بلژیکی بوده که در سال 1926 تاسیس شد و به خاطر شکلات های تزئینی مقرون به صرفه اش شناخته شده است. بسته های طلایی آنها در اوج لوکس هستند و هر جعبه با شکلات یا ترافل مرغوب پر شده است.

Cadbury

معروف ترین و محبوب ترین شکلات های Cadbury باید تخم مرغ های شکلاتی عید پاک آنها باشد. با این حال، اگر شکلات شیری را با داخل پر آن دوست دارید، این شکلات برای شما مناسب است.

Ghirardelli

این یک شرکت شکلات سازی است که از سال 1852 وجود دارد و متخصص در شکلات های حماسی است. این برند یکی از معروف ترین تولید کنندگان شکلات در ایالات متحده است.

Milka

Milka یکی دیگر از شرکت های آلمانی است که در سال 1901 در سوئیس نوآوری کرد. این شرکت یکی از محبوب ترین برندهای شکلات در اروپا است. آنها علاوه بر شکلات، بیسکویت های روکش شکلاتی و بیسکویت هایی با کره چشم نیز تولید می کنند.

کیت کت

این امپراتوری سوئیس در سال 1866 توسط هنری نستله تاسیس شد. شکلات های آنها از محبوب ترین ها در جهان هستند. آنها کیفیت خوبی دارند و مقرون به صرفه نیز هستند.

Toblerone

این برند از یک قرن پیش تا کنون پرفروش بوده است. نوقای بادام و عسل به محصولات آن طعم بدیعی می دهد که در سراسر جهان محبوبیت دارد .مقرون به صرفه تر است و همه می توانند از آن لذت ببرند.

Mars

مارس یکی از بزرگترین شرکت های تولید شکلات در جهان است. آنها علاوه بر شکلات، محصولات بیشتری را نیز تولید می کنند. یکی از محبوب ترین طعم های آنها M&M است که توسط بچه ها در سراسر جهان شناخته شده و مورد علاقه است.

Kinder

Kinder در فرانکفورت آلمان بازسازی شد؛ اما این میکل فررو ایتالیایی بود که اولین بار این برند را در البا ایتالیا در سال 1968 تاسیس کرد. این برند برای کودکان جذاب بوده و هر کیندر شامل یک بسته شگفت‌انگیز با یک تخم ‌مرغ شکلاتی مقعر در شکلات با کیفیت است.

Guylian

Guylian یک شرکت بلژیکی است که در دهه 1960 توسط Guy Foubert تأسیس شد. آنقدر خوب است که به معنای واقعی کلمه در دهان شما آب می شود.

Ritter Sport

Ritter Sport متعلق به یک شرکت آلمانی بوده که در سال 1912 در Waldenbuch تاسیس شد و در سال 1926 هشتاد کارمند داشت. دو آلفرد ای. و کلارا ریتر این تجارت خانوادگی را شروع کرد.

Russell Stover

راسل استوور یک برند شکلات محبوب است که در سال 1923 تاسیس شد. یک برند قابل اعتماد که از کیفیت شکلاتش را زیاد تغییر نداده است؛ اما لیست طعم خود را گسترش داده اند. اکنون می‌توانید از طعم های جدید آن مانند پرتقال، نارگیل و یا آجیل افرا لذت ببرید و یکی از بهترین شکلات پذیرایی محسوب می شود.

Dove

این برند شکلات آمریکایی که متعلق به مارس است، وظیفه دارد انواع شکلات، بستنی و شیر را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید انتظار یک شکلات شیری با طعم لطیف و غنی را داشته باشید که بی نظیر است.

Valrhona

برند فرانسوی Valrhona که رولز رویس شکلات در نظر گرفته می شود، برخی از منحصر به فرد ترین شکلات های جهان را ارائه می دهد. شکلاتی که آنها مستقیماً از دره رون تهیه می کنند، شیرین ترین طعم ها را ارائه می دهد. آنها به عصاره کاکائو مستقیماً از مستعمرات کارائیب، اقیانوس آرام و آمریکای جنوبی اشاره می کنند.

Teuscher

این شکلات ساز سوئیسی در زوریخ مستقر بوده و نشنال جئوگرافیک آن را شکلات شیک در جهان نامیده است. Teuscher یک تجربه شکلاتی منحصر به فرد را ارائه می دهد که فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت. آنها از مواد طبیعی شیک استفاده می کنند و به دلیل ترکیب مارسیپان، میوه و آجیل معروف هستند.

Richart

خانواده ریچارت، یکی دیگر از تولیدکنندگان شکلات فرانسوی، در سال 1925 با ساخت ماکارونی و شکلات اپیکور شروع به کار کردند. آنها هفت بار برنده جایزه Ruban Bleu فرانسه شده اند که معتبرترین افتخار یک شکلات ساز است.

Jacques Genin

این برند برخی از خوشمزه ‌ترین شکلات ‌های جهان را خلق می‌کند. شرکت آنها در منطقه Marais پاریس است و با افتخار از آن به عنوان یکی از بهترین شکلات های فرانسوی یاد می شود.

Amedei

شکلات ساز ایتالیایی Amedei به خاطر شکلات تیره اش معروف بوده که اعتقاد بر این است که با ارزش ترین شکلات جهان است. آنها به استخراج بهترین عصاره کاکائو به طور مستقیم می پردازند که در نتیجه طعم های دلپذیر و بافت های صاف ایجاد می شود. اگر قبلا آن را امتحان نکرده باشید، نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید.

Whittaker’s

یک شرکت شکلات سازی مستقر در نیوزلند است که در سال 1896 توسط جیمز هنری ویتاکر تأسیس شد. این تجارت خانوادگی در شکلات تخصص دارد و از شیره کاکائو برشته شده دسته ای برای تولید شکلات با کیفیت بالا استفاده می کند.

Droste

این کارخانه شکلات سازی هلندی از سال 1863 شروع به کار کرده است. آنها همچنین شکلات کلاسیک با کیفیت بالا را برای شما به ارمغان می آورند. حروف شکلاتی در طعم های سنتی شیر، سفید و خالص از جمله دسرهای مورد علاقه آنهاست.

Estechoc

یکی از جدیدترین برندهای موجود در بازار بوده که بر شکلات سالم تمرکز دارد. شکلات تیره تر این برند، به خصوص استخوانی با تقریباً 90 درصد کاکائو، گزینه سالم تری است که واقعا برای سلامت کلی شما مفید است. شکلات گیاهی و کاملا طبیعی آنها حاوی دو آنتی اکسیدان قوی است که برای پوست شما مفید است.

Teo

تئو اولین حامی تجارت منصفانه کاکائو ارگانیک در ایالات متحده است .جمهوری دومینیکن، کاستاریکا، ماداگاسکار و ونزوئلا جایی هستند که شیره خود را از آنجا دریافت می کنند. شکلات تیره بادام پاشیده شده با مواد کاملا طبیعی و بدون گلوتن این شرکت، یکی از محبوب ترین شکلات تخته ای است.

Taza

مجموعه شکلات های تازا به صورت برش های دستی تولید می شوند. تازا شکلات خود را با آسیاب کردن عصاره کاکائو درست می کند که طعم و بافت بی نظیری به شکلات آن می بخشد. این شرکت 40 محصول مختلف تولید می کند.

Green & Black’s

در بریتانیا ساخته می شود. این شرکت از عصاره کاکائو Trinitario برای دادن طعمی غنی به شکلات تیره خود استفاده می کند. می توانید شکر، وانیل و … را نیز اضافه کنید تا طعمی بی نظیر به شکلات شما بدهد.

Tootsie Roll

وقتی صحبت از برندهای معروف شکلات در ایالات متحده می شود، به سختی می توان کسی را پیدا کرد که نام Tootsie Roll را نشنیده باشد. رایج ترین طعم شکلات های این شرکت آمریکایی طعم شکلاتی است؛ اما گزینه های دیگری نیز تولید می شود.

مطرح ترین برندهای شکلات ایرانی

در ایران نیز شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع شکلات ها با طعم مختلف می کنند. این شکلات ها با ذائقه بسیاری از افراد همخوانی دارند و نسبت به شکلات های خارجی از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند. از بین برندهای شناخته شده شکلات در ایران می توان به برندهای زیر اشاره کرد؛

  • آیدین – با سابقه ای طولانی در تولید انواع شکلات تلخ و شیرین یکی از مطرح ترین برندهای شکلات ایران محسوب می شود.
  • شیرین عسل- محصولات این شرکت صاحب نام در بسته بندی هایی با رنگ های مختلف دارای روکشی از کاکائو هستند.
  • شونیز- تنوع در بسته بندی های مربعی و قلبی از ویژگی های محصولات خوشمزه این برند شناخته شده ایرانی است.
  • فرمند – شکلات های این برند تلخ بوده و دارای کیفیت خوبی هستند. محصولات آن با درصدهای مختلفی از تلخی در بازار وجود دارند.
  • باراکا- محصولات این برند مطرح دارای روکشی از شیر و یا کاکائو است. انواع شکلات های تلخ این برند دارای لایه ای از شیرینی نیز هستند. به همین خاطر درصد تلخی این نوع شکلات زیاد نیست.

فروشگاه شوکو استار با ارائه بهترین محصولات، انواع قهوه، شکلات، تنقلات و… با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *