شکلات پذیرایی

خرید شکلات پذیرایی خارجی

خرید شکلات پذیرایی خارجی
شکلات از پرطرفدارترین تنقلاتی است که خیلی از افراد از کودک و بزرگسال به طعم آن علاقه دارند به همین خاطر هم برندهای زیادی در دنیا، انواع شکلات را در طعم های مختلف و با بسته بندی های شیک تولید می کنند. شکلات های خارجی اصل قیمت بالایی دارند اما کیفیت آنها نیز بالاست. شما می توانید برای تجربه کردن طعم شکلات های خارجی، از برندهایی مثل روشن، واول و … شکلات بخرید و متوجه کیفیت و طعم متفاوت آنها با دیگر شکلات ها شوید. در این صفحه می خواهیم شما را با انواع شکلات پذیرایی خارجی آشنا کنیم و راهنمای شما برای خرید این شکلات ها باشیم. دعوت می کنیم در ادامه همراه شوکواستار باشید.

بهترین برندها برای خرید شکلات پذیرایی خارجی اصل

برای خرید شکلات پذیرایی خارجی اصل با برندهای مختلفی روبرو خواهید شد. آشنایی با این برندها به شما کمک می کند که شکلات خارجی با کیفیتی بخرید. معروف ترین این برندها، عبارتند از :

واول

برای خرید شکلات خارجی و پذیرایی از مهمانان خود می توانید شکلات ها و آبنبات های واول را هم انتخاب کنید. واول از بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده شکلات در دنیا شناخته می شود که در سال 1910 در لهستان تاسیس شده است. اگر یکبار شکلات های خوشمزه واول را امتحان کنید، احتمالا تبدیل به یکی از مشتریان دائمی این برند شوید. شکلات ها و آبنبات های این برند در طعم های میوه ای، شکلاتی، کاراملی و … کاملا مناسب پذیرایی از مهمانان هستند.بعضی از شکلات های پذیرایی واول عبارتند از :
  • شکلات واول پرتقالی

شکلات واول پرتقالی

  • شکلات واول تمشک و توت فرنگی

شکلات واول تمشک و توت فرنگی

  • پاستیلی میوه ای واول

پاستیلی میوه ای واول

  • آبنبات کاراملی واول

آبنبات کاراملی واول

  • و…

جینجر

برای معرفی بهترین برندهای شکلات خارجی، قطعا شکلات های جینجر را هم معرفی می کنیم. از پرفروش ترین شکلات های جینجر، آبنبات زنجبیلی جینجر است که در فروشگاه های ایرانی مثل فروشگاه شوکواستار نیز این شکلات موجود می باشد. شرکت چان گوآنگ در چین تاسیس شده است و انواع محصولات را تولید می کتد. شکلات جینجر هم از تولیدات این شرکت چینی است که طعم تند زنجبیلی دارد اما با استفاده از عصاره نارگیل در تهیه این شکلات، طعم تند زنجبیل ملایم تر شده است.

جینجر

روشن

اگر شکلات خور باشید احتمالا شکلات های روشن هم خورده اید. روشن هم از بهترین برندهای تولید کننده شکلات در جهان است و از پرفروش ترین برندها نیز محسوب می شود. محصولات روشن شامل شکلات ها و تافی های میوه ای، شکلاتی و … هستند و طعم بسیار دوست داشتنی دارند.چند تا از خوشمزه ترین شکلات های پذیرایی روشن را هم در ادامه معرفی کرده ایم :

شکلات کانافتو روشن

آبنبات ماست و میوه ای روشن

آبنبات کافی لایک روشن

آبنبات فیزی کولا روشن

تافی تلخ شکلاتی تافیلینی روشن

تافی میوه مینکی بینکی روشن

تافی شیری میلکی اسپلش روشن

خرید شکلات پذیرایی خارجی فله ای

شکلات از اصلی ترین آیتم ها برای پذیرایی از مهمانان در مناسب ها و نوروز است  که در کنار نوشیدنی هایی مثل چای و قهوه سرو می شود. تنوع بالای این محصول، دست خریداران را برای خرید انواع شکلات در طعم ها، رنگ ها و اندازه های مختلف باز گذاشته است و خریداران می توانند شکلات پذیرایی خارجی را به صورت فله ای هم تهیه کنند. خرید شکلات پذیرایی خارجی فله ای، از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر است و می توانید هر اندازه که نیاز دارید، تهیه کنید.

انواع شکلات پذیرایی خارجی از برندهای مختلف را می توانید به صورت فله ای از فروشگاه شوکواستار تهیه کنید مثل شکلات های شیری، تافی، شکلات های میوه ای، آبنبات، شکلات ترافل، شکلات نوروز عسلی، ویفر شکلاتی و … که به میزان نیاز شما در فروشگاه موجود هستند.

انواع آبنبات خارجی برای پذیرایی

از بهترین گزینه ها برای خرید شکلات پذیرایی خارجی، تهیه آبنبات است. چند تا از خوشمزه ترین آبنبات ها که برای پذیرایی از مهمانان خود می توانید از آنها استفاده کنید را به شما معرفی می کنیم :

آبنبات زنجبیلی آیبون

آبنبات زنجبیلی آیبون، طعم بی نظیری دارد و میل کردن آن در کنار چای داغ می تواند بسیار لذت بخش باشد. آبنبات های زنجبیلی آیبون در طعم های زنجبیلی لیمویی، زنجبیلی نعنایی و زنجبیلی عسلی، تولید می شوند و کشور تولید کننده این آبنیات ها نیز ترکیه است. هر بسته از آبنبات های زنجبیلی آیبون، وزن  1 کیلوگرمی دارند و هر یک بسته از آنها می تواند برای پذیرایی از تعداد زیادی از مهمانان کافی باشد. برای تهیه آبنبات زنجبیلی آیبون در سه طعم مختلف، می توانید از شوکواستار سفارش دهید.

آبنبات زنجبیلی آیبون

آبنبات قهوه کوپیکو

از خوشمزه ترین آبنبات هایی که برای پذیرایی از مهمانان هم مناسب است، آبنبات قهوه کوپیکو می باشد. این آبنبات را کشور اندونزی تولید می کند و مزه شیرینی دارد. شما می توانید آبنبات قهوه کوپیکو را در وزن های 150 گرمی و 800 گرمی تهیه کنید و فروشگاه شوکواستار هم این آبنبات را موجود دارد.

آبنبات قهوه کوپیکو

آبنبات نعنایی طرح گل

آبنبات دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم تا از آن برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید، آبنبات نعنایی طرح گل است. این آبنبات را کشور چین تولید می کند و علاوه بر آنکه خوش طعم و مرغوب است، خواص ضدمیکروبی و ضدعفونی هم دارد. آبنبات نعنایی طرح گل در بسته بندی های 250 گرمی، نیم کیلویی و یک کیلوگرمی عرضه می شود و شما هر تعداد بسته که نیاز دارید، می توانید از شوکواستار سفارش دهید.

آبنبات نعنایی طرح گل

خرید ویفر روسی شیری زیموپوک برای پذیرایی

ویفر روسی شیری زیموپوک توسط شرکت آکوند در روسیه تولید می شود که از بزرگ ترین و خوش نام ترین شرکت های تولید کننده انواع شکلات، شیرینی و تنقلات در دنیاست. ویفر روسی شیری زیموپوک به دلیل طعم و مزه خوب خود، طرفداران زیادی دارد. این ویفر، بافت سبک و طعم خاصی دارد زیرا از مواد اولیه بسیار با کیفیت و طبیعی در تهیه آن استفاده شود. ویفر روسی شیری زیموپوک، دارای 9 لایه است که 5 لایه ویفر و 4 لایه هم کرم شیری نرم و خوشمزه دارد. ویفر زیموپوک خوش طعم برای پذیرایی از مهمان شما یک انتخاب بسیار عالی است و می توانید در کنار چای، آن را سرو کنید.

ویفر روسی شیری زیموپوک

قیمت انواع شکلات خارجی و خرید از شوکواستار

قیمت شکلات پذیرایی خارجی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله آنکه :
  • شکلات های خارجی با کیفیت تر، قیمت بالاتری دارند زیرا از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه شده اند.
  • قیمت شکلات برندهای مختلف خارجی، متفاوت است و معمولا محصولات برندهای معروف، گران تر است.
  • شکلات های با بسته بندی شیک و لوکس تر، نسبت به شکلات هایی که بسته بندی ساده ای دارند، گران قیمت تر هستند.
می توانید قیمت هر نوع شکلات پذیرایی خارجی از برندهای معروف واول، روشن و … را در وبسایت فروشگاهی شوکواستار ببینید و اگر تمایل به خرید داشتید، ثبت سفارش از طریق سایت برای شما فراهم است. شوکواستار، بهترین انتخاب برای خرید انواع شکلات خارجی است زیرا بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است، محصولات اصل را موجود کرده است و سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن به شهرهای مختلف ارسال می کند.

مزایای خرید شکلات پذیرایی خارجی از شوکواستار

خرید شکلات پذیرایی خارجی از شوکواستار، مزایای زیر را برای شما خواهد داشت :
  • تنوع بالای محصولات : شوکواستار، تنوع بالایی از شکلات های پذیرایی خارجی را موجود دارد و شما هر مدل شکلات، آبنبات و ویفر که بخواهید را این فروشگاه از بهترین برندها دارد.
  • ضمانت اصالت کالا : تمام محصولات موجود در فروشگاه شوکواستار، اصل هستند و از این بابت نگرانی نداشته باشید.
  • تاریخ مصرف جدید : کالاهای عرضه شده توسط فروشگاه شوکواستار، تاریخ تولید جدید دارند و بر روی بسته بندی تمام محصولات هم تاریخ مصرف آنها درج شده است.
  • ارسال سریع سفارشات : سفارشات مشتریان فروشگاه شوکواستار در سریع ترین زمان ارسال می شوند.
  • ارسال رایگان : مشتریانی که خرید بالای 2 میلیون تومان داشته باشند، سفارش آنها به صورت رایگان ارسال خواهد شد.
سوالات شما
  • بهترین شکلات های خارجی برای پذیرایی از کدام برندها هستند؟
شما برای خرید شکلات خارجی می توانید برندهایی مثل مارس، نستله، تابلرون، روشن و … را انتخاب کنید.
  • شکلات های خارجی را از کدام فروشگاه می توانیم تهیه کنیم؟
فروشگاه شوکواستار، انواع شکلات خارجی اصل را با قیمت های مناسب موجود دارد. می توانید از طریق سایت این فروشگاه، شکلاتی که می خواهید را سفارش دهید.
  • قیمت شکلات های پذیرایی خارجی چقدر است؟
قیمت شکلات پذیرایی خارجی با توجه به برند، کیفیت، نوع بسته بندی و بعضی دیگر از عوامل تعیین می شود. 

2 دیدگاه در “خرید شکلات پذیرایی خارجی

  1. mahdiahmadi گفت:

    من شکلات پذیرایی زیاد خرید میکنم این شکلات های غلات کوبار ندیده بودم طعمشون خوب هست ؟

    1. admin shoko گفت:

      سلام مهدی عزیز مرسی که شوکواستار رو برای خرید شکلات پذیرایی انتخاب کردید بله غلات های کوبار در چندین طعم با مغز های اجیلی و طعم های شکلاتی و کاپوچینویی جز جدیدترین شکلات های کیلویی حال حاضر بازار هست و البته کم کالری برای کسایی که رژیم دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *