شکلات, ولنتاین

بهترین هدیه برای خرید ولنتاین

بهترین هدیه برای خرید ولنتاین

خرس ها و عروسک های پشمالو و رنگارنگ، شکلات های تخته ای شیری و شکلاتی، عروسک های قلبی، شکلات نوتلا، گل های رز قرمز و باکس های جذاب پر از عروسک و شکلات و گل، شما با شنیدن اینها یاد چه روزی می افتید؟ درست است، روز ولنتاین! چند روزی تا روز ولنتاین باقی نمانده است و همه کسانی که پارنتر دارند به دنبال بهترین هدیه برای خرید ولنتاین هستند تا بتوانند پارنتر خود را خوشحال کنند. کادوهای اصلی ولنتاین معمولا عروسک، شکلات و گل هستند اما شما می توانید علاوه بر این موارد، یک کادوی دیگر هم برای هدیه دادن، تهیه کنید.

در این صفحه می خواهیم شما را با بهترین کادوهای ولنتاینی آشنا کنیم همچنین شما می توانید در آنلاین شاپ شوکواستار، باکس ولنتاین دلخواه خود را بسازید و هر کادو و تنقلاتی که دوست دارید را داخل باکس قرار دهید. دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هدیه برای خرید ولنتاین

هدایای زیادی هستند که شما می توانید برای هدیه دادن در روز ولنتاین از آنها استفاده کنید مثل انواع عروسک، شکلات های متنوع و … یا شما می توانید باکس ولنتاین را به صورت آماده هم بخرید که داخل آن پک کاملی از هدایای اصلی ولنتاین قرار داده شده است.

ما برای معرفی بهترین هدیه برای خرید ولنتاین، هدایای زیر را به شما معرفی می کنیم :

باکس های آماده

انواع باکس های آماده مخصوص ولنتاین در بازار موجود هستند که کار شما را برای خرید کادو ولنتاین راحت کرده اند. این باکس ها، تنوع زیادی دارند و محتویات داخل آنها شامل شکلات های مختلف، عروسک، گل های رنگارنگ و …. است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و پارنترتان و همچنین بودجه ای که برای ولنتاین دارید، یک مدل باکس را بخرید. فروشگاه شوکواستار هم برای آسان تر شدن انتخاب هدیه ولنتاین، مدل های زیاد و جذاب از باکس های ولنتاین را آورده است که چند مورد از پرفروش ترین آنها را در ادامه معرفی کرده ایم :

باکس ولنتاین دایناسوری

اگر یک باکس هدیه ولنتاین خاص می خواهید که همه مدل شکلات خارجی داخل آن باشد ، باکس ولنتاین دایناسوری را به شما پیشنهاد می کنیم. داخل این باکس، شکلات های میلکا، تابلرون، کیت کت چانکی، تخم مرغ کیندر، یک عدد کپسول عشق، عروسک قلب، عروسک دایناسوری و … جای گرفته اند و یک باکس نسبتا بزرگ با قیمت خیلی خوب است. می توانید مشخصات و قیمت باکس را در آنلاین شاپ شوکواستار ببینید و اگر پسند کردید، از سایت سفارش دهید.

باکس ولنتاین دایناسوری مدل 5117

باکس ولنتاین خرس کاموایی

یکی دیگر از پر فروش ترین باکس های هدیه ولنتاین در شوکواستار، باکس خرس کاموایی است. داخل این باکس یک جفت خرس کاموایی و چند مدل از شکلات های خارجی قرار دارد همچنین از یک عدد بطری دراژه، یک عدد نوتلا مینی و پوشال و ریسه ال ای دی هم برای تزئین و کامل تر شدن باکس، استفاده شده است. باکس ولنتاین خرس کاموایی، ظاهری کیوت دارد و اگر می خواهید داخل باکس شما حتما خرس داشته باشد، این باکس را به شما معرفی می کنیم.

باکس ولنتاین خرس کاموایی مدل 5143

باکس ولنتاین خرس دوقلو

باکس ولنتاین خرس دوقلو، باکسی کامل و جذاب است و داخل آن از انواع شکلات ها مثل دو عدد شکلات تابلرون، یک عدد شکلات میلکا، یک عدد شکلات داماک، دو عدد کیت کت چانکی استفاده شده است همچنین داخل باکس یک عروسک قلب، یک کسپول عشق و یک جفت عروسک خرس دوقلو هم جای گرفته است. این باکس برای خرید هدیه ولنتاین می تواند یک انتخاب جذاب و قیمت مناسب باشد. همچنین جعبه باکس هم به رنگ قرمز است

باکس ولنتاین خرس دوقلو مدل 5150

باکس ولنتاین اسب شاخ دار

اگر شخصیت کارتونی مورد علاقه پارنتر شما اسب شاخ دار است می توانید برای خرید هدیه ولنتاین، باکس ولنتاین اسب شاخ دار را انتخاب کنید. این باکس به نسبت دیگر مدل هایی که در فروشگاه شوکواستار می بینید، قیمت مناسب تری دارد اما پک کاملی است. داخل باکس ولنتاین اسب شاخ دار، چند مدل شکلات خارجی معروف مثل شکلات میلکا، شکلات کیت کت چانکی و شکلات ولنتاین دلوکس جای گرفته است همچنین محتویات دیگر باکس شامل مینی بطری دراژه، کپسول عشق، جاکلیدی تک شاخ صورتی، ریسه ال ای دی، عروسک تک شاخ چشم تیله ای و… هستند.

باکس های ولنتاین موجود در فروشگاه شوکواستار، بسیار متنوع هستند و قیمت های مختلفی هم دارند تا شما بتوانید یک باکس جذاب و کاربردی را با قیمتی خوب تهیه کنید. می توانید سایر باکس ها را در وبسایت فروشگاهی شوکواستار مشاهده کنید.

باکس ولنتاین اسب شاخ دار

شکلات ها 

شکلات از اصلی ترین کادوهای ولنتاین است و شما برای کامل کردن پک ولنتاین خود می توانید از انواع مختلف شکلات ها استفاده کنید از جمله آنکه :

شکلات نوتلا

شکلات نوتلا را همه دوست دارند و اگر پارنتر شما هم عاشق شکلات باشد، حتما با دیدن شکلات نوتلا در میان کادوهای ولنتاین خود سوپرایز خواهد شد. می توانید شکلات نوتلا را در سایز بزرگ بخرید و یک شیشه بزرگ از آن را داخل جعبه کادو قرار دهید یا اینکه از مینی شکلات استفاده کنید. یک مدل شکلات نوتلا مینی هست که داخل هر بسته از آن، 7 شکلات نوتلا کوچک 25 گرمی جای گرفته است. می توانید این مدل شکلات نوتلا را بخرید و داخل جعبه ولنتاین را از آن پر کنید.

شکلات تخته ای

شکلات تخته ای هم می تواند برای کادو دادن در روز ولنتاین استفاده شود. شما می توانید شکلات تخته ای را در طعم های شیری، شکلاتی، توت فرنگی و … تهیه کنید و داخل باکس ولنتاین قرار دهید. شکلات های تخته ای از برندهای معروف خارجی مثل میلکا، واول، مرسی، ام اند امز و … را از نوع اصل، از آنلاین شاپ شوکواستار تهیه کنید و هر تعداد هم که بخواهید، شوکواستار برای ولنتاین موجود کرده است.

شکلات

شکلات طرح سیگار

جهت خرید بهترین هدیه برای خرید ولنتاین، شکلات طرح سیگار هم می تواند ایده جالبی باشد. شکلات های طرح سیگار برند معروف دلوکس در طرح های مارلبرو، وینستون، کاپیتان بلک و … طرفداران زیادی دارند و شما هم اگر این شکلات ها را پسند می کنید، می توانید یکی دو بسته از آن را داخل پک ولنتاین قرار دهید.

شکلات طرح ولنتاین

یک مدل از شکلات ها به طور ویژه برای ولنتاین تولید شده اند مثل شکلات ولنتاین طرح گربه دلوکس، شکلات ولنتاینی خرس دلوکس و … این شکلات ها هم خوشمزه اند، هم ظاهر و بسته بندی جذابی دارند و هم قیمت آنها مناسب است. می توانید یک با چند بسته شکلات طرح ولنتاین قرمز رنگ را هم داخل باکس کادویی خود قرار دهید.

عروسک ها

عروسک ها، عضو جدانشدنی از کادوهای ولنتاین هستند و داخل باکس کادویی ولنتاین خود حتما باید یک مدل عروسک داشته باشید. معروف ترین عروسک ولنتاین، خرس قرمز است اما انتخاب عروسک کاملا سلیقه ای است و شما می توانید از میان عروسک های زیر هم انتخاب کنید :

  • عروسک خرس دلبر سفید
  • عروسک خرس دلبر قهوه ای
  • عروسک خرس دلبر قرمز
  • عروسک خرس دلبر صورتی
  •  دایناسور بنفش
  • اژدها بال نارنجی
  • عروسک لاما پاپیونی یاسی
  • عروسک استیج آبی
  • عروسک تدی مستربین
  • و…

عروسک خود را جایگزین کنید

برای انتخاب عروسک ولنتاین، به رنگ بندی کادو ولنتاین خود توجه کنید اگر رنگ باکس را سفید انتخاب کرده اید، عروسک های به رنگ بنفش، صورتی و نارنجی می توانند بسیار جذاب باشند یا اگر رنگ جعبه ولنتاین را مشکی انتخاب کرده اید، عروسک های سفید یا قرمز، انتخاب زیبایی هستند. در کل همه انتخاب ها بستگی به سلیقه خودتان دارد و می توانید هر مدل عروسک را با هر رنگی که دوست دارید را از شوکواستار بیابید و سفارش دهید.

بهترین هدیه برای خرید ولنتاین خودت رو بساز

یک ایده جذاب بهترین هدیه برای خرید ولنتاین این است که خودتان باکس ولنتاین را درست کنید یعنی شما می توانید هر مدل شکلات، عروسک، جعبه کادویی و تنقلاتی مثل دراژه که می خواهید، به انتخاب خودتان داخل باکس هدیه قرار دهید و سفارش دهید. شوکواستار امکان ساخت سفارشی باکس ولنتاین را فراهم کرده است تا شما با سلیقه خودتان بتوانید داخل باکس را بچینید.

برای ساخت باکس ولنتاین، ابتدا باید یک مدل جعبه کادویی انتخاب کنید که داخل فروشگاه در رنگ های سفید، قرمز، مشکی و در طرح های قلبی، گرد، مستطیلی، چوبی و … موجود هستند همچنین ابعاد جعبه را هم می توانید با توجه به محتویات داخل آن؛ مشخص کنید. بعد از انتخاب جعبه کادویی، نوبت به پر کردن آن می رسد.

شما می توانید هر مدل شکلات تخته ای، شکلات طرح ولنتاین، نوتلا، شکلات طرح سیگار و … را از بهترین برندهای خارجی از شوکواستار انتخاب کرده و داخل جعبه قرار دهید همچنین باید عروسک داخل باکس را هم انتخاب کنید که پیشنهاد ما، انتخاب عروسکی است که با رنگ جعبه هماهنگ باشد.

بعد از اینکه تمام خوراکی ها و عروسک های داخل باکس ولنتاین خود را انتخاب کردید، فروشگاه شوکواستار باکس را چیدمان می کند و تا قبل از روز ولنتاین برای شما ارسال خواهد کرد.

باکس خودت رو بساز

قیمت بهترین هدیه برای خرید ولنتاین

قیمت بهترین هدیه برای خرید ولنتاین بستگی به کادویی دارد که انتخاب کرده اید. باکس های ولنتاین داخل فروشگاه از قیمت زیر 500 هزار تومان شروع می شوند تا قیمت بالای 1 میلیون تومان اما شما می توانید یک مدل باکس با قیمت کمتر از باکس های آماده هم تهیه کنید. هر نوع محصول و خوراکی که بخواهید از شوکواستار سفارش دهید، قیمت آنها داخل صفحه خرید درج شده است. می توانید پس از بررسی قیمت ها، ثبت سفارش کنید تا هر چه زودتر به دست شما برسند.

سوالات شما

  • بهترین هدیه برای خرید ولنتاین چیست؟

در این صفحه، چند مدل از بهترین کادوهای ولنتاینی را به شما معرفی کرده ایم مثل انواع شکلات ها، عروسک و …

  • محتویات داخل باکس های آماده ولنتاین چیست؟

داخل باکس آماده ولنتاین، چند مدل شکلات خارجی معروف مثل شکلات میلکا، شکلات کیت کت چانکی و شکلات ولنتاین دلوکس، یک یا چند عروسک مخصوص ولنتاین، پوشال رنگی، گل، عروسک قلب، کپسول عشق و … جای گرفته است.

  • آیا از فروشگاه شوکواستار می توانیم باکس دلخواه تهیه کنیم؟

بله شما می توانید آیتم های داخل باکس ولنتاین را خودتان از آنلاین شاپ شوکواستار انتخاب کنید و باکس با محتویات دلخواه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *