بیسکویت

شرکت لوتوس بلژیک

شرکت لوتوس بلژیک
لوتوس از برندهای شناخته شده در تولید بیسکویت، شکلات، کره بیسکویت و دیگر محصولات مشابه است که با بیش از 80 سال فعالیت، هم اکنون یکی از پر فروش ترین شرکت ها در جهان به شمار می رود. تاریخ تاسیس شرکت لوتوس به سال 1932 بر می گردد که دفتر مرکزی آن در کشور بلژیک واقع می باشد. راجع به کمپانی لوتوس و محصولاتی که این شرکت تولید می کند، در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

معرفی شرکت لوتوس

لوتوس یک شرکت تولید بیسکویت بلژیکی است که در سال 1932 تاسیس شده است و دفتر مرکزی این شرکت در Lembeke، Kaprijke، بلژیک واقع شده است.Lotus به تولید بیسکویت های خاص و محصولات مبتنی بر بیسکویت شهرت دارد و با نام تجاری Lotus Biscoff شناخته می شود. این شرکت در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و هند به یک گروه بین المللی تبدیل شده است و برندهای آن نیز عبارتند از :
  • Lotus
  • Lotus Biscoff
  • Dinosaurus
  • Peijnenburg
  • Annas
  • Nākd

معرفی محصولات شرکت لوتوس

محصولات شرکت لوتوس فقط محدود به کره بیسکویت نیست و این شرکت خوشنام، شکلات های شیری و کره بیسکویت هم تولید می کند که در ادامه معرفی کرده ایم :

شکلات شیری لوتوس با مغز کرم بیسکویت

از محصولات شرکت لوتوس، شکلات شیری با مغزی کرم بیسکویت است که به وزن 180 گرم توسط این شرکت عرضه می شود. شکلات های شیری لوتوس با الهام از طعم بی نظیر بیسکویت های لوتوس تولید می شوند که حاوی 31 درصد شکلات و 31 درصد کرم بیسکویت هستند.

در ترکیبات شکلات شیری Lotus، از شیر، کره کاکائو، پودر شیر خشک، بیسکویت، کره کاکائو، امولسیفایر و طعم طبیعی وانیل استفاده می شود و ترکیبات بیسکویت به کار رفته در شکلات نیز شامل آرد گندم، شکر، روغن نباتی ( پالم ، کلزا )، شربت قند، بیکینگ پودر، آرد سویا، نمک و دارچین هستند.شکلات شیری لوتوس در هر 100 گرم حدود 550 کالری دارد بنابراین زیاده روی در مصرف این شکلات توصیه نمی شود.همچنین چربی کل و چربی اشباع شکلات لوتوس به ترتیب 34 و 20 گرم است و از 57 گرم کربوهیدرات نیز تشکیل شده است. میزان قند شکلات نیز حدود 45 گرم است و نزدیک به 5 گرم هم پروتئین دارد.

بیسکویت 250 گرمی Lotus

اگر به دنبال جایگزینی خوشمزه و مقوی به جای قند در کنار چای خود هستید، بیسکویت های سالم و کم کالری لوتوس می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این بیسکویت خوش طعم، مقوی و سالم، خوراکی بسیار مناسبی برای نوش جان کردن در کنار چای و در وعده صبحانه یا میان وعده است و حتی می توان با آن انواع دسر های خوشمزه را درست کرد و از نوش جان کردن این دسر هم در کنار خانواده و مهمانان لذت برد.از مواد اصلی تشکیل دهنده بیسکویت لوتوس، آرد سویا است و همانطور که می دانید، سویا خواص بی نظیری دارد و می تواند برای درمان کم خونی، رفع سستی و ضعف، جبران کمبود مواد معدنی و … مفید باشد.ترکیبات بیسکویت لوتوس شامل آرد گندم، شکر، شربت قند، روغن سبزیجات، آرد سویا، نمک و دارچین هستند. ارزش غذایی این بیسکویت بالاست و در هر صد گرم دارای 480 کالری می باشد.همچنین به میزان 5 گرم پروتئین، 19 گرم چربی و 72 گرم کربوهیدرات دارد و میل کردن آن انرژی مورد نیاز شما را برای فعالیت های روزانه تامین می کند.بیسکویت های لوتوس در بسته بندی های 32 عددی و در وزن های 250 گرمی عرضه می شوند و بافت نیمه تردی که بیسکویت دارد، موجب اذیت شدن دندان ها نمی شود.

کره بیسکویت لوتوس

شاید بتوان گفت معروف ترین و پر فروش ترین محصول شرکت لوتوس، کره بیسکویت است که ایده تولید این کره بیسکویت برای اولین بار در بلژیک ایجاد شده است.داستان از این قرار است که بلژیکی ها به مصرف بیسکویت لوتوس در وعده صبحانه و همراه با نان تست و یا در کنار چای علاقه زیادی داشتند تا اینکه یک مادر بلژیکی در یک برنامه تلویزیونی از دستور تهیه کره بیسکویت لوتوس رونمایی کرد و این کره بیسکویت خیلی زود در میان مردم محبوب شد و هم اکنون نیز مصرف جهانی دارد.در ایران نیز کره بیسکویت خوشمزه Lotus طرفداران بسیاری دارد و از این محصول هم به عنوان یک میان وعده سالم و هم به عنوان وعده دسر استفاده می شود و بسیاری از مردم از این کره بیسکویت انواع دسر های جذاب را هم درست می کنند.کره بیسکویت لوتوس کاملا رژیمی است و اگر رژیم غذایی لاغری دارید، مصرف این محصول در وعده صبحانه حتما به شما پیشنهاد می شود زیرا دارای مواد مغذی زیادی است و هیچ رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی ندارد.آرد گندم، شکر، روغن های گیاهی مثل روغن نخل و روغن کلزا، نمک و … از ترکیبات کره بیسکویت لوتوس هستند و این کره بیسکویت در هر 100 گرم دارای 584 کالری مفید است.

تهیه دسر با با بیسکویت کره بیسکویت لوتوس

انواع دسر های خوشمزه را می توانید با بیسکویت و کره بیسکویت Lotus درست کنید که دستور تهیه بسیار ساده ای هم دارند.برای یک مدل دسر آسان و خوشمزه با بیسکویت و کره بیسکویت لوتوس، نیاز دارید به یک بسته بیسکویت لوتوس آسیاب شده، پنیر، خامه، شکر و کره بیسکویت لوتوس.بیسکویت آسیاب شده را به کره بیسکویت اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس یک کاسه بردارید و خامه و پنیر را در آن ترکیب کنید. بعد از یکدست شدن مخلوط، نوبت اضافه کردن شکر است که باید با دور تند همزن بزنید تا مخلوط فرم بگیرد.حال یک لیوان یا ظرف شیشه مربایی بردارید و به ترتیب یک لایه از مخلوط بیسکویت و کره و یک لایه از مخلوط خامه و پنیر اضافه کنید تا ظرف پر شود و سپس ظرف را به مدت 4 ساعت در یخچتل قرار دهید تا دسر خود را بگیرد. در پایان نیز برای تزئین دسر، از میوه هایی مثل توت فرنگی یا گیلاس می توانید استفاده کنید.

قیمت شکلات و بیسکویت شرکت Lotus

در فروشگاه اینترنتی شوکواستار شکلات محصولات اصل لوتوس و با کیفیت تضمین شده، با قیمتی مناسب عرضه می شود و برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه، می توانید از شوکواستار خرید کنید. جهت اطلاع از قیمت محصولات نیز وارد صفحه خرید محصول شوید و اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

خرید شکلات و بیسکویت شرکت لوتوس

محصولات شرکت Lotus مثل بیسکویت های 250 گرمی لوتوس ، کره بیسکویت لوتوس و … توسط بسیاری از فروشگاه های ایرانی به فروش می روند و اگر قصد خرید اصل محصولات را دارید، می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی شوکواستار خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *