شکلات, شکلات نوتلا

شکلات نوتلا nutella

شکلات نوتلا

شکلات نوتلا

شکلات صبحانه یکی از پرطرفدارترین فرآورده‌های خوراکی و غذایی به ویژه در میان کودکان است. این محصولات در حال حاضر در انواع مختلفی از بسته بندی‌ها توسط شرکت‌های سازنده طراحی و تولید شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. غلظت این محصولات و مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آن‌ها نیز متفاوت است. یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های سازنده انواع شکلات صبحانه در بسته بندی‌های مختلف و وزن‌های متعدد، شرکت ایتالیایی نوتلا است. در این مقاله به دنبال معرفی محصولات شرکت نوتلا از جمله شکلات صبحانه این برند، بیسکویت نوتلا قوطی و … هستیم. پس اگر شما هم قصد خرید این محصولات و مصرف آن‌ها را دارید با ما همراه باشید.

تاریخچه شکلات نوتلا

نوتلا Nutella عنوان یک شرکت و یا برند تجاری است که شکلات‌های فندقی آن جایگاه خاصی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌اند. در حال حاضر محصولات این شرکت در بیش از ۷۵ کشور جهان مصرف می‌شوند که یکی از این کشورها نیز ایران است.

محصولات نوتلا توسط فردی به نام پیترو فریرو که یک شیرینی پز ایتالیایی بود طراحی و تولید شده و روانه بازارهای جهانی شدند. این محصولات توانستند پس از مدت زمانی کوتاه به دلیل کیفیت بالا جایگاه خاصی را در سراسر نقاط جهان به دست آورند.

در واقع دلائلی از قبیل کمبود کاکائو و یا گران قیمت بودن آن در اوایل قرن نوزده و پس از جنگ دوم جهانی باعث شد تا قناد جوان ایتالیایی، پیترو فریرو به فکر دستیابی به ترکیبی خوشمزه بیفتد که بتواند از آن به عنوان جایگزین کاکائوهای کمیاب و گران قمت استفاده کند.

از سوی دیگر وی تمایل داشت محصول به دست آمده طعم و مزه و رنگ کاکائو را نیز با خود به همراه داشته باشد. از آنجایی که در محیط زندگی پیترو فریرو درخت‌های فندق فراوانی کشت و بهره‌برداری شده و یکی از مهمترین محصولات کشت شده در آن محل بودند، فندق را برای این کار در نظر گرفت و با سعی و تلاش بسیار راه را برای تولید محصولات جدید باز کرد.

بعد از ایتالیا شکلات نوتلا و طرح نمادین آن به کشور آلمان نیز راه پیدا کردند و سپس به کشور فرانسه وارد شدند. استرالیا کشور دیگری بود که محصولات شرکت نوتلا به آن راه یافته و مورد استقبال قرار گرفتند. تاکنون نیز این مسیر رشد و توسعه ادامه داشته و برند و شکلات نوتلا کشورهای زیادی را تسخیر نموده‌اند .

شکلات نوتلا

شکلات صبحانه نوتلا 350 گرمی لهستان

شکلات صبحانه نوتلا ۳۵۰ گرمی اصل لهستان یکی از بهترین محصولات غذایی به ویژه برای وعده صبحانه است و در میان ایرانیان نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد. این نوع از شکلات‌های فندقی نوعی خوراکی پر کالری به شمار می‌روند. بنابراین انرژی بسیار زیادی را برای کار و فعالیت در طول یک روز برای مصرف کننده به وجود خواهند آورد.

نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شکلات‌های صبحانه برند نوتلا را می‌توانید علاوه بر وعده صبحانه در میان وعده‌ها به ویژه عصرانه نیز مورد استفاده قرار دهید و یا با استفاده از آن انواع متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد و یا انواع گوناگونی از کیک‌ها و کوکی‌ها را تهیه کرده و در دورهمی‌های خانوادگی و یا دوستانه خود مصرف کنید.

شکلات‌ نوتلای اصل لهستان در حجم و وزن‌های مختلفی فراهم شده و ابعاد و اندازه‌های آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. پس شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان مصرف خود این محصولات را با حجم و وزن مورد نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

برخورداری از طعم فندق در این شکلات‌ها باعث می‌شود تا تمامی افراد با سلیقه‌ها و ذائقه‌های گوناگون بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. این محصولات علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و روز به روز نیز به میزان طرفداران و فروش آن‌ها افزوده می‌شود.

چرا که ترکیب این محصولات منحصر به فرد و بی‌نظیر بوده و از سوی دیگر فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی‌های مصنوعی هستند. یکی از مهمترین مزایای شکلات‌ نوتلا این است که تمامی افراد در سنین مختلف رشد می‌توانند از آن‌ استفاده کنند.

بهترین دمای نگهداری از این محصول دمای ۱۵ تا ۱۸ درجه سانتیگراد بوده و باید آن را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید. محلی که از تابش نور مستقیم خورشید دور باشد. دارا بودن رنگ قهوه‌ای، طعم فندقی، وزن ۳۵۰ گرم و بسته بندی قوطی از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این شکلات صبحانه محبوب و پرطرفدار است .

شکلات صبحانه نوتلا 750 گرمی آلمان

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت نوتلا، شکلات صبحانه ۷۵۰ گرمی آلمان است. در فرایند تولید این نوع شکلات صبحانه از مواد با کیفیت از قبیل شکر، شیر، روغن نخل، کاکائو، فندق، لسیتین، وانیلین و … استفاده شده است.

این محصول به دلیل برخورداری از طعم واقعی فندق و کاکائو مشهور و پرطرفدار شده و بسیاری از افرادی که تمایل دارند یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه برای خود و خانواده به ویژه فرزندانشان فراهم نمایند به خرید شکلات نوتلا در وزن‌های مختلف و ابعاد متنوع روی می‌آورند.

نکته بسیار مهمی که تمامی افراد باید پیش از مصرف این محصولات به آن دقت کافی داشته باشند این است که در فرآیند تولید انواع مختلف شکلات‌های نوتلا از شکر و برخی از مواد افزودنی شیرین کننده استفاده شده است. به همین دلیل افرادی که با دیابت دست و پنجه نرم می‌کنند و یا آن‌هایی که در رژیم غذایی به سر می‌برند باید به این نکته توجه کافی داشته باشد .

شکلات نوتلا بی ردی

انواع مختلف محصولات تولید شده توسط شرکت نوتلا به دلیل برخورداری از طعم منحصر به فرد و بافت نرمی که از آن برخوردار شده‌اند، بسیار محبوب بوده و فروش بالایی در سراسر نقاط جهان دارند. در برخی از مواقع این شکلات‌های بسیار لذیذ با استفاده از نان بیسکویتی گندم نیز تزیین شده و پوششی از آن را به تن کرده‌اند.

وجود این ویژگی سبب شده تا این محصولات طعم و مزه بسیار منحصر به فردتری پیدا کرده و از سوی دیگر محصولات و انتخابی بسیار مناسب برای میان وعده باشند. در واقع شکلات بیسکویتی نوتلای بی ردی را می‌توان یکی از بی نظیرترین و متفاوت‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند ایتالیایی به شمار آورد.

این محصول خوراکی فوق العاده از یک لایه شکلات نوتلا به وجود آمده که مغز فندقی هم دارد و لایه‌ای از نان سبوس دار بیسکویتی آن را پوشانده است تا بافت آن نرم بماند و در عین حال خاصیت تردی هم داشته باشد.

به همین دلیل بسیاری از افراد بیسکویت شکلاتی نوتلا بی ردی را به عنوان نان ترد شکلاتی نوتلا می‌شناسند و آن را نوعی نان ترد خیلی نازک به شمار می‌آورند که درون آن از سس شکلات فندقی نوتلا پر شده و یکی از خوشمزه‌ترین محصولات و مواد خوراکی موجود در بازارهای مصرف است.

اگر این محصولات را به همراه یک لیوان شیر و یا یک فنجان قهوه مصرف کنید لذت و طعم بی نظیر آن‌ها را احساس خواهید کرد. در حقیقت نوتلای بی ردی را می‌توان محصولی بدون رقیب برای استفاده در مواقع استراحت شما به شمار آورد که می‌تواند به خوبی خستگی فعالیت‌های روزمره را از تن شما خارج سازد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های شکلات بیسکویتی نوتلا بی ردی این است که در فرآیند تولید آن از مواد افزودنی مصنوعی استفاده نشده و یا این خوراکی عالی مواد نگهدارنده و یا اسیدهای چرب ترانس ندارد.

مواد اصلی و تشکیل دهنده شکلات بیسکویتی نوتلای بی ردی عبارتند از تکه‌های فندق، گندم سبوس دار، شیر کم چرب و پودر کاکائوی کم چرب. اگر می‌خواهید برای دسرهای خود از تزیینات ویژه‌ای استفاده کنید می‌توانید این نوع شکلات صبحانه برند نوتلا را به کار گیرید.

این محصول برای سوپرایز کردن عزیزان شما در روزهای خاص و یا ایام ویژه سال نیز بسیار مناسب است و نقش بسیار موثری در شیرین‌تر کردن لحظات شاد شما خواهد داشت. شما می‌توانید این محصول را در بسته بندی‌های مختلف دوتایی، ۶ تایی، ۱۰ تایی و .. با توجه به میزان مصرف و نیاز خود انتخاب و خریداری کرده و در هنگام سفر، گردش و تفریح، منزل و یا حتی در محیط کار میل نمایید.

بیسکویت نوتلا قوطی

بیسکویت نوتلا قوطی یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب و پرفروش برند سازنده نوتلا است که می‌توانید از آن به عنوان یک میان وعده جذاب و دوست داشتنی عصرانه استفاده کرده و یا آن را به عنوان وعده صبحانه در کنار خانواده و دوستان خود میل نمایید و خاطرات خوب و خوشی را برای خود رقم بزنید.

شما می‌توانید انواع مختلف محصولات برند نوتلا را با مراجعه به فروشگاه‌های سراسر کشور و به صورت حضوری تهیه کنید و یا به خرید آنلاین و اینترنتی این محصولات اقدام نمایید و از چشیدن طعم و مزه بی نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید .

5 فوریه روز جهانی نوتلا

۵ فوریه مصادف با ۱۶ بهمن در تقویم جهانی با عنوان روز جهانی نوتلا نامگذاری شده و دلیل اصلی این اتفاق هم محبوبیت محصولات شرکت سازنده نوتلا در سراسر جهان و کیفیت بالای آن‌ها است. نخستین بار در سال ۲۰۰۷ روزی با عنوان روز جهانی نوتلا نامگذاری شد.

شکلات نوتلا

بسیاری از مراکز فروش محصولات برند نوتلا در این روز به اقدامات ویژه‌ای دست می‌زنند تا نظر مخاطبان و دوستداران محصولات این شرکت سازنده را به خود جلب ساخته و آن‌ها را از خدمات خود راضی و خشنود نگه دارند.

یکی از مهمترین این اقدامات ارائه تخفیفات منحصر به فرد در این روز است. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده و بدون هیچ گونه دغدغه در روز ۵ فوریه به خرید شکلات نوتلا از فروشگاه‌های مختلف دست زده و از تخفیفات ویژه این روز بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *