شکلات

انواع شکلات واول

انواع شکلات واول

انواع شکلات واول

شکلات از جمله خوراکی هایی است که طرفداران آن شامل همه رده های سنی بوده و محدودیت سنی برای مصرف آن وجود دارد. در این بخش از شوکو استار قصد داریم تا در خصوص انواع شکلات واول اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که قصد خرید شکلات واول را دارید بتوانید با اطلاعات دقیقی که کسب میکنید خریدی دقیق و مطابق با سلیقه خود را ثبت کنید.

شکلات تخته ای تلخ واول 90 درصد

طرفدار شکلات تلخ 90 درصد هستید؟ شکلات تخته ای واول 90 درصد یکی از جمله شکلات های تلخی است که میتواند نظر شما را در این خصوص به خود جلب نماید. این شکلات تخته ای دارای وزن 100 گرمی بوده و از دانه های کاکائو سوال آفریقا و محصولی از کشور لهستان است.از شکلات های تلخ هم میتوان به صورت جداگانه در کنار چای استفاده نمود و هم از آنها در تهیه شیرینی استفاده نمود. شکلات تخته ای تلخ بیشتر شکلاتی برای افرادی است که در رژیم غذایی قرار داشته اما نمیخواهند خود را از میل کردن شکلات نیز محروم کنند. شکلات تخته ای واول 90 درصد دارای 650 کالری در هر 100 گرم است و به نوعی شکلات رژیمی نیز محسوب می شود.
شکلات تلخ 90 درصد واول

خرید شکلات تلخ 90 درصد واول

 

شکلات تخته ای تلخ واول 100 درصد

شکلات های 100 درصد طرفداران خاص خود را دارند، واول در یکی از خاص ترین شکلات های تولیدی خود اقدام به تولید شکلات تلخ 100 درصد نموده است و شما میتوانید این محصول را از شوکو استار همینک سفارش دهید. این شکلات با درصد خلوص 100 درصد وزنی 80 گرمی داشته، از دانه های کاکائو کشور غنا در لهستان تولید شده است. در شکلات های تلخ 100 درصد هیچ مقداری شکر استفاده نشده است و به صورت خالص از شکلات تهیه شده اند.
شکلات تخته ای تلخ واول 100 درصد

خرید شکلات تخته ای تلخ واول 100 درصد

شکلات تخته ای واول 70 درصد

شکلات های تخته ای 70 درصد در زمره پرطرفدارترین نوع شکلات تخته ای در بازار شناخته می شوند. این شکلات ها که از ترکیب مناسبی از شکلات و شکر برخوردار هستند، به دلیل شیرینی مناسب و مزه عام پسندی که دارند طرفداران بسیار زیادی دارند. شکلات تخته ای 70 درصد واول در وزن 100 گرمی از بهترین دانه های کاکائو سواحل آفریقا در لهستان تولید شده است.
شکلات تخته ای واول 70 درصد

خرید شکلات تخته ای واول 70 درصد

پاستیل میوه ای واول

پاستیل از جمله خوراکی های پرطرفدار کودکان به حساب می آید. ترکیب پاستیل با مزه میوه های مختلف میتواند جذابیت این محصول را برای کودکان دو چندان کند. در صورتی که برای کودک دلبند خود به دنبال محصولی سالم هستید پیشنهاد میکنیم پاستیل میوه ای واول را از دست ندهید. این پاستیل لهستانی در وزن یک کیلوگرمی عرضه شده و در آن از طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی استفاده نشده است.ترکیب مزه ها در این پاستیل میوه ای به خوبی انجام شده است و میتواند برای شما تجربه متفاوتی را رقم بزند. پاستیل زردآلو با مغز توت فرنگی، بلوبری با مغز لیمو، ریواس با مغز لیمو و انگور با مغز توت فرنگی طعم هایی است که در این پاستیل به کار رفته است.
پاستیل میوه ای واول

خرید پاستیل میوه ای واول

شکلات واول پرتقالی

پرتقال یکی از جمله پرطرفدارترین طعم ها در زمینه تولید و عرضه شکلات به حساب می آید، در صورتی که شما نیز عاشق طعم پرتقالی شکلات ها هستید به شما شکلات واول پرتقالی هستید به شما شکلات پرتقالی واول را پیشنهاد میکنیم. این شکلات با بسته بندی و شمایل شیکی که دارد میتواند به عنوان شکلات پذیرایی نیز در نظر گرفته شده و از آن برای پذیرایی از میهمانان خود استفاده کنید.
شکلات واول پرتقالی

خرید شکلات واول پرتقالی

آبنبات کاراملی واول
باوجود تعدد مدل های شکلات های کاکائویی و تافی های میوه ای اما باز هم آبنبات ها طرفداران خاص خود را در بازار دارند. در صورتی که شما نیز از جمله طرفداران آبنبات های کاراملی هستید پیشنهاد میکنیم آبنبات کاراملی واول را امتحان کنید. این آبنبات کاراملی را میتوانید در وعده های عصرانه در کنار چای یا قهوه میل نمایید و تجربه متفاوتی را کسب کنید.
آبنبات کاراملی واول

خرید آبنبات کاراملی واول

شکلات واول تمشک و توت فرنگی

یکی از جمله طعم های خاص شکلات تولیدی شرکت واول طعم تمشک و توت فرنگی آن است. در صورتی که شما نیز جز افرادی هستید که همواره به دنبال تست کردن مزه های جدید هستند بدون شک خرید شکلات واول تمشک و توت فرنگی میتواند شما را به این خواسته تان برساند.
شکلات واول تمشک و توت فرنگی

خرید شکلات واول تمشک و توت فرنگی

تاکنون از کدام یک از شکلات های معرفی شده واول در این بخش خریداری کرده اید؟ تجربه ای که از میل کردن آنها کسب کرده ای را در بخش نظرات با ما و سایر دنبال کنندگان شوکو استار در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *