دسته‌بندی نشده

چطور پک کادویی برای ولنتاین درست کنیم؟

چطور پک کادویی برای ولنتاین درست کنیم؟

با نزدیک شدن به روز ولنتاین تب و تاب خرید کادو ولنتاین به شدت افزایش می یابد، در این بین افرادی نیز هستند که پک کادو ولنتاین خود را به صورت شخصی سازی شده جمع آوری کرده و علاقه ای به خرید پک کادو ولنتاین آماده ندارند. در صورتی که مایلید تا در خصوص اینکه چطور پک کادویی برای ولنتاین درست کنیم اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتها با ما در شوکو استار همراه باشید.

خرید جعبه کادویی

اولین کاری که برای ساخت پک کادو ولنتاین به آن نیاز خواهید داشت خرید جعبه کادویی است. جعبه کادویی در ابعاد، سایزها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و امکان خرید آنها به صورت حضوری از فروشگاه های لوازم کادویی و جشن و همچنین سایت های مختلف وجود دارد. این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از یک جعبه یا کارتن، مقداری کاغذ رنگی و چسب، جعبه کادویی شخصی سازی شده خود را نیز درست نمایید.

خرید خرس ولنتاین

یکی از رایج ترین کادوهایی که برای ولنتاین مورد استفاده قرار میگیرد خرس است. خرس های ولنتاینی بیشتر در رنگ قرمز طراحی و تولید می شوند. در بازار خرس های ولنتاینی در ابعاد چند سانتی متری تا حتی 2 متری وجود دارند و میتوانید بسته به علاقه خود یکی از آنها را خریداری نمایید. پیشنهاد میکنیم در صورتی که مایلید تا خرس ولنتاینتان در باکس ولنتاین قرار گیرد از خرس هایی با ارتفاع کمتر از 20 سانتی متر برای این منظور استفاده نمایید.

خرید شکلات ولنتاین

دومین چیزی که در باکس های ولنتاین وجود دارد شکلات ولنتاین است. برای این منظور میتوانید از شکلات هایی نظیر نوتلا، اسنیکرز، هوبی، تابلرون و کیت کت استفاده نمایید.

خرید هدیه ولنتاین

بسیاری از افراد در باکس ولنتاینی خود در کنار شکلات و خرس ولنتاین کادویی خاص را نیز در نظر میگیرند. بسته به بودجه خود و اینکه باکس ولنتاینی که قصد جمع کردن آنرا دارید برای مخاطب آقا یا خانم است میتوانید از کادو های مختلفی برای این منظور استفاده نمایید. از جمله این موارد میتوان به ست کیف و کمربند، ساعت، ادکلن، ست لاک های رنگی، لوازم آرایشی و… اشاره نمود.

خرید گل

گل از جمله یکی دیگر از پایه ثابت های باکس های هدیه ولنتاین است. برخی از افراد علاقه دارند از گل های طبیعی و همچنین برخی دیگر از گل های مصنوعی و پارچه ای برای این منظور استفاده نمایند. بسته به اینکه کدام یک از انواع گل ولنتاین را برای باکس هدیه خود انتخاب می کنید میتوانید به گل فروشی و یا فروشگاه های کالای هدیه ای برای این منظور مراجعه نمایید.

خرید کپسول عشق

یکی دیگر از آیتم های موجود در بسیاری از باکس های روز عشاق کپسول عشق است. این کپسول شامل یک ورق کاغذ رول شده است که معمولا بر روی آن کلمات عاشقانه ای نوشته شده است که منجر به احساساتی شدن شخص دریافت کننده می شود. در کنار این کاغذ میتوان از شکلات های قلبی شکل در کپسول عشق نیز استفاده نمود.

تاکنون تجربه تکمیل باکس ولنتاین شخصی سازی شده را داشته اید؟ کدام یک از اقلامی که در این بخش به معرفی آنها پرداختیم را در باکس ولنتاین خود قرار دادید؟ چه اقلام دیگری را در باکس هدیه ولنتاین خود قرار داده اید؟ تجربه خود در این خصوص را در بخش نظرات با ما و سایر علاقه مندان به جمع آوری باکس ولنتاین شخصی سازی شده در میان گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *